Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Russell: "Favori olmanın baskısını hissetmiyorum"

George Russell, 'şampiyonluk favorisi' olarak görülmesinin üzerinde ekstra baskı oluşturduğu yönündeki görüşleri reddetti.

George Russell, Mercedes

George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Dom Gibbons / Formula 1 via Getty Images

Mercedes'in sezon başındaki güçlü formu ve George Russell'ın Kimi Antonelli’ye kıyasla daha deneyimli olması, İngiliz pilotu şampiyonluk favorisi haline getirmişti.

Russell sezonun ilk yarışını kazanırken, Çin ve Japonya'da ise Antonelli galibiyete ulaştı ve pilotlar şampiyonasında liderliğe yükseldi. İtalyan pilot, şu anda takım arkadaşı Russell'ın 9 puan önünde bulunuyor.

Russell, 'favori' etiketi nedeniyle üzerinde ekstra bir baskı hissedip hissetmediği sorusuna şu yanıtı verdi: "Açıkçası hayır, kesinlikle hissetmiyorum."

"Sezon çok uzun ve üç yarış sonunda şampiyonluk kazanan hiç olmadı. Benim için önemli olan her zaman elimdeki sonucu maksimize etmek."

"Şampiyonada lider değilim ama son iki yarışın koşullarına baktığımda aslında elimden gelenin en iyisini yaptığımı düşünüyorum. Eğer Suzuka'da işler biraz farklı gelişseydi o yarışı kazanabilirdim. Güvenlik aracı hiç çıkmasaydı, muhtemelen Oscar Piastri'nin arkasında ikinci bitirebilirdim."

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

"Çin'de ise sıralama turunda sorun yaşadım, aksi halde pole pozisyonunda olma şansım vardı."

"Dolayısıyla olaylara mantıklı baktığımda bu yıl sonuçlarımı maksimize ettiğimi düşünüyorum."

"Melbourne'deki gibi temiz bir hafta sonu geçirdiğimde pole pozisyonu alabilecek ve yarışı kazanabilecek kapasiteye sahip olduğumu biliyorum."

"Elbette Çin ve Japonya'dan sonra hayal kırıklığı yaşadım ama bu sezonun bir noktasında zaten olacaktı."

"Yine de iyi puanlar alabilmiş olmak benim için güzel bir şey."

Önceki haber Vowles: “Toto olmasaydı Williams takım patronu olamazdım”
Sonraki haber Ferrari yeni güncellemelerini yarın piste çıkarıyor!

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler