Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Russell: “Bu pistte zorlanıyorum”

George Russell, Miami’deki performansının ardından pistin karakteristiğinin kendisini zorladığını söyledi.

George Russell, Mercedes

George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Ryan Pierse / Getty Images

Takım arkadaşı Kimi Antonelli’nin ceza almasıyla sprint yarışında dördüncü sıraya yükselen George Russel, yarışın ardından basına konuştu. Pistin zorluklarına dikkat çeken Mercedes pilotu, günle ilgili değerlendirmelerinde açık konuştu: “Dün de söylediğim gibi bu pistte zorlanıyorum. Açıkçası bu gerçek bugün de değişmedi ve mutlu değilim.”

“Tutuşun çok düşük olduğu pistlerde zorlanıyorum. Takvimde Brezilya ve Zandvoort gibi benzer birkaç pist daha var.”

“Nedenini tam olarak bilmiyorum ama araçtaki ani denge değişimlerinden hoşlanmıyorum ve kaymayı kontrol altında tutmakta zorlanıyorum.”

Hafta sonuna getirilen güncellemelerle rakiplerin performansına da dikkat çeken İngiliz pilot, “McLaren, Ferrari ve Red Bull’un gelişimleri biraz göz korkutucu.” ifadelerini kullandı.

Önceki haber Stella: “Geliştirmeler sadece tek turda değil uzun sürüşlerde de verimli”
Sonraki haber Hamilton: “Büyük değişiklikler yapmamız gerekiyor”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler