Russell: “Bu pistte zorlanıyorum”
George Russell, Miami’deki performansının ardından pistin karakteristiğinin kendisini zorladığını söyledi.
George Russell, Mercedes
Fotoğraf: Ryan Pierse / Getty Images
Takım arkadaşı Kimi Antonelli’nin ceza almasıyla sprint yarışında dördüncü sıraya yükselen George Russel, yarışın ardından basına konuştu. Pistin zorluklarına dikkat çeken Mercedes pilotu, günle ilgili değerlendirmelerinde açık konuştu: “Dün de söylediğim gibi bu pistte zorlanıyorum. Açıkçası bu gerçek bugün de değişmedi ve mutlu değilim.”
“Tutuşun çok düşük olduğu pistlerde zorlanıyorum. Takvimde Brezilya ve Zandvoort gibi benzer birkaç pist daha var.”
“Nedenini tam olarak bilmiyorum ama araçtaki ani denge değişimlerinden hoşlanmıyorum ve kaymayı kontrol altında tutmakta zorlanıyorum.”
Hafta sonuna getirilen güncellemelerle rakiplerin performansına da dikkat çeken İngiliz pilot, “McLaren, Ferrari ve Red Bull’un gelişimleri biraz göz korkutucu.” ifadelerini kullandı.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar