Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Russell: “Antonelli’nin ilk zaferi çok özel, takım adına sonuç harika”

Çekişmeli geçen Çin GP’sini ikinci sırada tamamlayan George Russell, yarışın ardından takım arkadaşının zaferini tebrik etti.

George Russell, Mercedes

George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Lars Baron / Getty Images

Çin Grand Prix’sinde bitiş çizgisini ikinci sırada geçen George Russell, yarışın ardından ilk Formula 1 zaferini kazanan takım arkadaşı Kimi Antonelli’yi tebrik etti ve Mercedes adına elde edilen bir-iki sonucundan memnun olduğunu söyledi.

Russell, Antonelli’nin performansının sezon başından bu yana etkileyici olduğunu vurguladı.

“Öncelikle Kimi’yi tebrik ediyorum çünkü ilk yarış galibiyetini kazanmak her zaman çok özeldir. Bu yıl genel olarak, özellikle de bu hafta sonu gerçekten harika sürdü.”

Britanyalı pilot, podyumu Antonelli ve Lewis Hamilton ile paylaşmaktan da memnun olduğunu ifade etti.

“Kimi ile podyumda olmak benim için mutluluk verici. Ayrıca bu adamla (Hamilton) da.”

Yarışın özellikle start bölümünde zorlu geçtiğini belirten Russell, buna rağmen Mercedes’in elde ettiği sonucun takım adına en iyi senaryolardan biri olduğunu söyledi.

“Zorlu bir mücadeleydi. İkimiz de yine çok kötü start aldık ve Ferrari’ler yanımızdan fırlayıp geçti. Ama günün sonunda tekrar bir-iki sonucu almak isteyebileceğimiz en iyi senaryoydu.”

Önceki haber Antonelli: "Sonda yaptığım hatayla kendime kalp krizi yaşattım!"
Sonraki haber Hamilton: "Çok uzun zamandır en keyif aldığım yarıştı"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler