Russell, aldığı cezanın ardından sosyal medya üzerinden özür diledi
George Russell, yarış dışı kaldığı olayda araç başlığını piste fırlattığı için, sosyal medya üzerinden FIA ve hakemlerden özür diledi.
George Russell, Mercedes
Fotoğraf: Brett Farmer / LAT Images via Getty Images
Kanada GP’de aracında meydana gelen teknik bir sorun yüzünden yarışa erken veda etmek zorunda kalan Russell, o anki öfkesiyle aracının başlık kısmını piste fırlatmıştı.
O ana kadar takım arkadaşı Kimi Antonelli ile liderlik mücadelesi veren Mercedes pilotu, yaşadığı hayal kırıklığının ardından aracından çıkmak için başlık kısmını çıkardı ve piste fırlattı.
Olayın ardından incelemeye alınan Russell, hakemler tarafından 5.000 € (₺267.548,00) para cezasına çarptırıldı.
Olayın ardından resmi X hesabı üzerinden paylaşım yapan Russell, ilgili yetkililerden özür diledi.
“İşlerini olduğundan daha da zorlaştırdığım için FIA’dan ve tüm hakemlerden özür dilerim.”
“O anda pek çok duyguyu aynı anda yaşıyordum.”
Meydana gelen arızanın ardından yarışını erken sonlandırmak zorunda kalan Russell, kendi başına aracından çıkıp pistten ayrıldı. Kıran kırana liderlik mücadelesi verdiği takım arkadaşı Kimi Antonelli ise damalı bayrağı ilk gören isim oldu ve şampiyona liderliğindeki yerini sağlamlaştırdı.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar