Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Russell: “2027’de de Mercedes ile yarışacağım”

George Russell, sözleşmesindeki performans maddelerini karşılayacağından emin olduğunu ve gelecek sezon da Mercedes’te kalacağını söyledi.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, George Russell, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Geçen yıl Mercedes ile yeni sözleşme imzalayan İngiliz pilotun anlaşmasının detayları resmi olarak paylaşılmamıştı. Ancak bazı kaynaklar, kontratın 2026 sezonunu kapsadığını ve belirli performans kriterlerinin karşılanması halinde 2027 için uzatma maddesi içerdiğini öne sürmüştü.

Russell yaptığı açıklamada bu iddiaları dolaylı biçimde doğruladı.

Russell şöyle dedi: “Genel olarak belli performans seviyelerine ulaşırsanız takım sizinle çalışmaya devam eder. Gelecek yıl da bu takım için yarışmaya devam edeceğim."

"Şu an söyleyebileceğim çok fazla şey yok. Birkaç yıllık, uzun vadeli bir kontratım var. Bu tür anlaşmalarda bazen hedefler tutmasa bile iş birliği devam eder."

"Fakat benim durumumda o hedeflerin büyük ihtimalle karşılanacağını düşünüyorum."

Mercedes'te Russell'ın olası ayrılığı halinde Max Verstappen'in koltuğa geçmesi bekleniyor fakat şimdilik bu ihtimal pek gerçekçi görünmüyor.

Önceki haber Russell: “Mercedes start sorununu çözmek için yoğun çalışıyor”
Sonraki haber Mika Salo’dan Verstappen tahmini: “Takım değiştirecek”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler