Russell: “2027’de de Mercedes ile yarışacağım”
George Russell, sözleşmesindeki performans maddelerini karşılayacağından emin olduğunu ve gelecek sezon da Mercedes’te kalacağını söyledi.
Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, George Russell, Mercedes
Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images
Geçen yıl Mercedes ile yeni sözleşme imzalayan İngiliz pilotun anlaşmasının detayları resmi olarak paylaşılmamıştı. Ancak bazı kaynaklar, kontratın 2026 sezonunu kapsadığını ve belirli performans kriterlerinin karşılanması halinde 2027 için uzatma maddesi içerdiğini öne sürmüştü.
Russell yaptığı açıklamada bu iddiaları dolaylı biçimde doğruladı.
Russell şöyle dedi: “Genel olarak belli performans seviyelerine ulaşırsanız takım sizinle çalışmaya devam eder. Gelecek yıl da bu takım için yarışmaya devam edeceğim."
"Şu an söyleyebileceğim çok fazla şey yok. Birkaç yıllık, uzun vadeli bir kontratım var. Bu tür anlaşmalarda bazen hedefler tutmasa bile iş birliği devam eder."
"Fakat benim durumumda o hedeflerin büyük ihtimalle karşılanacağını düşünüyorum."
Mercedes'te Russell'ın olası ayrılığı halinde Max Verstappen'in koltuğa geçmesi bekleniyor fakat şimdilik bu ihtimal pek gerçekçi görünmüyor.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar