Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Resmi: Audi, Jonathan Wheatley ile yollarını ayırdı!

Audi, Jonathan Wheatley'nin kişisel sebeplerden ötürü takımdan ayrıldığını açıkladı.

Audi Team Principal Jonathan Wheatley walks in the paddock

Audi Team Principal Jonathan Wheatley walks in the paddock

Fotoğraf: Kym Illman (Getty Images)

Uzun yıllar Red Bull'da görev yapan Jonathan Wheatley, sürpriz bir kararla Audi F1 takımının başına getirilmişti.

Burada Audi takımını Mattia Binotto ile beraber yönetiyordu ve resmi görevi takım patronluğuydu.

Fakat Wheatley'nin İngiltere'ye geri dönme isteği ve söylentilere göre Mattia Binotto ile anlaşmakta yaşadığı zorluklar, takımdan ayrılmak istemesine yol açtı.

Sonuç olarak Audi, bugün itibariyle Wheatley ile yollarını ayırdığını duyurdu.

Motorsport.com'un kaynaklarına göre İngiliz patron, yeni dönemde Aston Martin'in takım patronu olacak. Taraflar, Wheatley'nin ne kadar uzun süre kenarda beklemek zorunda kalacağını görüşüyor.

Aston Martin'in resmi açıklamayı kısa süre içerisinde yapması bekleniyor.

Öte yandan Audi'de takım patronluğu görevini artık Binotto üstlenecek.

Önceki haber Vasseur: "Leclerc yeni araca uyum sağlama sürecinde"
Sonraki haber Vettel ve Clarkson, F1 bağlantılı iki yardım kuruluşu için Londra Maratonu'nda koşacak

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler