Resmi: Audi, Jonathan Wheatley ile yollarını ayırdı!
Audi, Jonathan Wheatley'nin kişisel sebeplerden ötürü takımdan ayrıldığını açıkladı.
Audi Team Principal Jonathan Wheatley walks in the paddock
Fotoğraf: Kym Illman (Getty Images)
Uzun yıllar Red Bull'da görev yapan Jonathan Wheatley, sürpriz bir kararla Audi F1 takımının başına getirilmişti.
Burada Audi takımını Mattia Binotto ile beraber yönetiyordu ve resmi görevi takım patronluğuydu.
Fakat Wheatley'nin İngiltere'ye geri dönme isteği ve söylentilere göre Mattia Binotto ile anlaşmakta yaşadığı zorluklar, takımdan ayrılmak istemesine yol açtı.
Sonuç olarak Audi, bugün itibariyle Wheatley ile yollarını ayırdığını duyurdu.
Motorsport.com'un kaynaklarına göre İngiliz patron, yeni dönemde Aston Martin'in takım patronu olacak. Taraflar, Wheatley'nin ne kadar uzun süre kenarda beklemek zorunda kalacağını görüşüyor.
Aston Martin'in resmi açıklamayı kısa süre içerisinde yapması bekleniyor.
Öte yandan Audi'de takım patronluğu görevini artık Binotto üstlenecek.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar