Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Ralf: "RB22'nin baştan tasarlanması gerek"

Ralf Schumacher, Red Bull Racing'in takım içindeki yapısını ve 2026 aracını sert sözlerle eleştirdi.

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

Son iki sezonda Red Bull, teknik ve yönetimsel anlamda çeşitli kriz dönemleri yaşadı.

Buna rağmen Milton Keynes merkezli ekip, pist üstündeki performansı dış etkenlerden izole ederek 2024 Dünya Şampiyonluğu'nu kazanmayı başardı ve 2025'te ise McLaren karşısında Max Verstappen ile son viraja kadar şampiyonluk mücadelesi verdi.

Ancak 2026 sezonunun başlangıcı Red Bull için pek iyi olmadı. Verstappen sık sık şikayetlerini dile getirirken, RB22 aracının özellikle eskiden güçlü olduğu şasi performansında ciddi problemler yaşadığı belirtiliyor.

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Lars Baron / LAT Images via Getty Images

Bu durum, takımın teknik yapılanmasını yeniden gözden geçirmesine yol açtı ve Ben Waterhouse'un terfi ettiği bir yeniden yapılanma süreci başlatıldı.

Ralf Schumacher, Red Bull’da pek çok şeyin yolunda olmadığını belirterek özellikle Mekies hakkında şu ifadeleri kullandı: "Laurent'i seviyorum ama Red Bull'da doğru rolde değil."

"O, birlikte çalışacağı en iyi insanları bulma konusunda iyi. Ama şu an her şey tamamen kaos içinde. Araç adeta bir felaket, ağır ve dengesiz. Max bile onu yönetemiyor. Bu aracın tamamen yeniden tasarlanması gerekiyor."

Önceki haber Russell, Wolff ailesiyle karting etkinliğinde buluştu
Sonraki haber Vowles, dört teklif arasından neden Williams’ı seçtiğini açıkladı

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler