Ralf: "Jos Verstappen ile bir sorunumuz yok, benimle iletişime geçti"
Eski Formula 1 pilotu Ralf Schumacher, Jos Verstappen'in kendisiyle iletişime geçtiğini açıkladı.
Jos Verstappen
Fotoğraf: Carl Bingham / Motorsport Images
Helmut Marko, 20 yılı aşkın süre boyunca Red Bull Racing'in başarısında kilit rol oynamış ve geçen yıl sonunda Red Bull'dan ayrılmıştı.
Marko'nun, dört kez dünya şampiyonu Max Verstappen ile yakın ilişkisi de biliniyordu. Hatta Verstappen'in sözleşmesinde bir dönem Marko ayrılırsa takımdan çıkış imkânı sunan bir madde olduğu iddia edilmişti.
Schumacher, 2026 sezonuna kötü başlangıç yapan Red Bull'un Marko gibi yön gösterici bir figürü özlediğini söylemişti: "Red Bull'un yönlendirme sağlayacak bir figür olarak Marko’yu özlediğini düşünüyorum."
Bu yorum, Jos Verstappen’in tepkisini çekmiş ve sosyal medyada sert bir yanıt gelmişti: "Ralf bazen salakça konuşuyor."
Ancak Schumacher, sonrasında ikili arasında doğrudan temas kurulduğunu söyledi.
Sky Germany'nin Backstage Pit Lane podcastine konuşan Schumacher şu ifadeleri kullandı: "Jos ile iletişime geçtik."
"Hiç kaba değildi ama bu konuda farklı düşündüğünü açıkça söyledi."
"Yine de Jos Verstappen'i de Max Verstappen'i de severim, bu açıdan her şey yolunda."
Schumacher, Verstappen ailesinin şu anda baskı altında olduğunu düşündüğünü de ekledi: "Bu onlar için zor bir dönem. Özellikle yıllardır başarıya alışmış bir baba için şimdi bir anda açıklama yapmak zorunda kalmak kolay değil."
"Şu anda biraz daha duygusal, belki daha gergin ve çabuk tepki veriyor. Ama bu onun karakterinin bir parçası. Bu beni rahatsız etmiyor."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar