Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Piastri: “Mercedes şu ana kadar gözüme o kadar da baskın gözükmedi”

Oscar Piastri, Miami sprint yarışının sıralama turlarının ardından aracın potansiyelinden memnun olduğunu ancak hâlâ gelişim potansiyeli gördüğünü söyledi.

Oscar Piastri, McLaren

Oscar Piastri, McLaren

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Piastri, günün ardından yaptığı değerlendirmede sonucu “iyi bir çabanın ve sıkı çalışmanın karşılığı” olarak nitelendirerek, “Genel olarak oldukça mutluyum. Araç bugün istikrarlı bir performans gösterdi ve bunu görmek çok güzeldi. Yumuşak lastiklerdeki tempomuz bizim için de biraz sürpriz oldu.” dedi.

“Ferrari, özellikle de Charles, gün boyunca çok güçlüydü. Q3 turum çok iyi hissettirmedi ama üçüncü sırada olmak yine de iyi bir sonuç. Lando için de iyi bir sonuç oldu.”

“Ferrari sezonun bazı bölümlerinde zaten çok iddialıydı. Dediğim gibi Charles da bugün çok hızlıydı, özellikle getirdikleri güncellemelerle birlikte bu çok da büyük bir sürpriz değil.”

“Takımın yaptığı işten memnunum ama benim kendimi bazı konularda biraz daha geliştirmem gerek.”

“Mercedes’in hâlâ çok güçlü olmasını bekliyordum ama şu ana kadar gözüme o kadar da baskın gözükmediler. Bu durumun yarın da devam edip etmeyeceğini göreceğiz.” 

Hafta sonunun geri kalanında mücadeleye dahil olup olamayacakları sorulduğundaysa Piastri, temkinli bir yaklaşım sergiledi: “Bekleyip göreceğiz. Potansiyelimiz var ama bugünkü sonuç şans eseri değildi. Yine de yarın ne olacağını görmek lazım.”

Önceki haber Antonelli: "Zor bir seanstı ama toparlanmayı başardık"
Sonraki haber Verstappen: “Artık araca daha fazla güvenebiliyorum”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler