Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Piastri: "Güvenlik aracı olmasaydı neler olurdu görmek isterdim"

Oscar Piastri, Japonya GP’de ikinci olduktan sonra güvenlik aracının yarışın gidişatını değiştirdiğini söyledi.

Oscar Piastri, McLaren

Oscar Piastri, McLaren

Fotoğraf: Lars Baron / LAT Images via Getty Images

Japonya Grand Prix’sinde güçlü bir sürüş sergileyen Oscar Piastri, bu yıl ilk kez pazar günü finiş gördü ve ikinci olarak podyuma çıkmayı başardı.

McLaren'a bu yılki ilk podyumunu getiren Piastri, yarış sonrası yaptığı açıklamada güvenlik aracının olası sonucu etkilediğini belirtti. 

Piastri şöyle dedi: “Güvenlik aracı olmasaydı neler olacağını görmek gerçekten çok ilginç olurdu.”

“George’u arkamda tutabiliyordum ve pit stoplardan hemen önce tekrar biraz fark açmaya başlamıştık.”

“Bunun nasıl sonuçlanacağını görememek üzücü ama şu noktada ikinci olduğumuz için hayal kırıklığı yaşıyor olmamız bile aslında ne kadar iyi bir yerde olduğumuzu gösteriyor.”

Önceki haber Haas'tan 50G'lik kaza yapan Bearman'a dair ilk açıklama geldi
Sonraki haber Antonelli: “Araçta kendimi çok iyi hissettim, çok mutluyum”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler