Piastri: "Güvenlik aracı olmasaydı neler olurdu görmek isterdim"
Oscar Piastri, Japonya GP’de ikinci olduktan sonra güvenlik aracının yarışın gidişatını değiştirdiğini söyledi.
Oscar Piastri, McLaren
Fotoğraf: Lars Baron / LAT Images via Getty Images
Japonya Grand Prix’sinde güçlü bir sürüş sergileyen Oscar Piastri, bu yıl ilk kez pazar günü finiş gördü ve ikinci olarak podyuma çıkmayı başardı.
McLaren'a bu yılki ilk podyumunu getiren Piastri, yarış sonrası yaptığı açıklamada güvenlik aracının olası sonucu etkilediğini belirtti.
Piastri şöyle dedi: “Güvenlik aracı olmasaydı neler olacağını görmek gerçekten çok ilginç olurdu.”
“George’u arkamda tutabiliyordum ve pit stoplardan hemen önce tekrar biraz fark açmaya başlamıştık.”
“Bunun nasıl sonuçlanacağını görememek üzücü ama şu noktada ikinci olduğumuz için hayal kırıklığı yaşıyor olmamız bile aslında ne kadar iyi bir yerde olduğumuzu gösteriyor.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar