Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Piastri: “Bir adım daha ileri gittik”

Oscar Piastri, Miami yarışını üçüncü sırada tamamladıktan sonra takımın performansında ilerleme kaydettiklerini söyledi.

Oscar Piastri, McLaren

Oscar Piastri, McLaren

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

“Hafta sonu aslında çok da sorunsuz geçmedi. Dün sıralama turları ikimiz için de biraz karışıktı ama bugün tempomuz daha iyiydi.”

“Yarışın son bölümünde birkaç geçiş yaptım; oldukça geç ataklardı ama bu pistte, özellikle bu şartlarda, yarışmak çok zor. Takımıma da teşekkür etmek istiyorum.”

Piastri, McLaren’ın performans olarak ilerlediğini vurguladı: “Performans olarak bir kez daha rakiplerimize yaklaştığımız açık, bunu görmek çok güzel.”

“Bu hafta sonu, gridde iyi bir pozisyon elde ettiğimizde bunu koruyabildiğimizi gösterdik. Japonya’da da yakındık ama burada kesinlikle bir adım daha attık ve umarım Kanada’da bir adım daha ileri gidebiliriz.”

“Gelecek için heyecanlıyım.”

Önceki haber Norris: “Zaferi kaçırdığım için hayal kırıklığı yaşıyorum”
Sonraki haber Miami GP sonrası hakemler yoğun: Yıldız isimler inceleme altında

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler