Piastri: “Bir adım daha ileri gittik”
Oscar Piastri, Miami yarışını üçüncü sırada tamamladıktan sonra takımın performansında ilerleme kaydettiklerini söyledi.
Oscar Piastri, McLaren
Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images
“Hafta sonu aslında çok da sorunsuz geçmedi. Dün sıralama turları ikimiz için de biraz karışıktı ama bugün tempomuz daha iyiydi.”
“Yarışın son bölümünde birkaç geçiş yaptım; oldukça geç ataklardı ama bu pistte, özellikle bu şartlarda, yarışmak çok zor. Takımıma da teşekkür etmek istiyorum.”
Piastri, McLaren’ın performans olarak ilerlediğini vurguladı: “Performans olarak bir kez daha rakiplerimize yaklaştığımız açık, bunu görmek çok güzel.”
“Bu hafta sonu, gridde iyi bir pozisyon elde ettiğimizde bunu koruyabildiğimizi gösterdik. Japonya’da da yakındık ama burada kesinlikle bir adım daha attık ve umarım Kanada’da bir adım daha ileri gidebiliriz.”
“Gelecek için heyecanlıyım.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar