Perez: "En büyük eksiğimiz yere basma kuvveti"
Sergio Perez, Japonya Grand Prix’sinin ardından aracın en büyük eksikliğinin yere basma kuvveti olduğunu belirtirken, Miami’de getirecekleri büyük güncelleme paketinin kritik olacağını söyledi.
Sergio Perez, Cadillac Racing
Fotoğraf: Simon Galloway / LAT Images via Getty Images
Cadillac pilotu Sergio Perez, 19. sıradan başladığı Japonya Grand Prix'sini 17. sırada tamamladı.
Meksikalı pilot, yarışın ardından takımın bir sonraki yarış olan Miami Grand Prix'si için ilerleme kaydetmesi gerektiğini söyledi.
Perez, "Artık bir sıçrama yapmamız gerekiyor. Miami için büyük bir güncelleme getireceğimizi umuyorum ve bu takım için çok büyük bir test olacak."
Sergio Perez, Cadillac Racing
Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images
"Sezon başından bu yana her Grand Prix’de ilerleme kaydettik. Bu, her şeyin yolunda gittiği ilk yarıştı." dedi.
Aracın hangi alanlarda geliştirilmesi gerektiği sorusuna Perez, sorunun tek bir noktadan kaynaklanmadığını söyledi: "Birçok alan var ama şu anda en büyük sorun yeterli yere basma kuvvetimizin olmaması. Ama denge aslında çok kötü değil."
Çin Grand Prix’sine kıyasla durumun daha umut verici olup olmadığı sorusuna Perez, "Kesinlikle daha olumlu. Cesaret verici işaretler gördüm." yanıtını verdi.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar