Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Perez: "En büyük eksiğimiz yere basma kuvveti"

Sergio Perez, Japonya Grand Prix’sinin ardından aracın en büyük eksikliğinin yere basma kuvveti olduğunu belirtirken, Miami’de getirecekleri büyük güncelleme paketinin kritik olacağını söyledi.

Sergio Perez, Cadillac Racing

Sergio Perez, Cadillac Racing

Fotoğraf: Simon Galloway / LAT Images via Getty Images

Cadillac pilotu Sergio Perez, 19. sıradan başladığı Japonya Grand Prix'sini 17. sırada tamamladı.

Meksikalı pilot, yarışın ardından takımın bir sonraki yarış olan Miami Grand Prix'si için ilerleme kaydetmesi gerektiğini söyledi.

Perez, "Artık bir sıçrama yapmamız gerekiyor. Miami için büyük bir güncelleme getireceğimizi umuyorum ve bu takım için çok büyük bir test olacak."

Sergio Perez, Cadillac Racing

Sergio Perez, Cadillac Racing

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

"Sezon başından bu yana her Grand Prix’de ilerleme kaydettik. Bu, her şeyin yolunda gittiği ilk yarıştı." dedi.
 
Aracın hangi alanlarda geliştirilmesi gerektiği sorusuna Perez, sorunun tek bir noktadan kaynaklanmadığını söyledi: "Birçok alan var ama şu anda en büyük sorun yeterli yere basma kuvvetimizin olmaması. Ama denge aslında çok kötü değil."

Çin Grand Prix’sine kıyasla durumun daha umut verici olup olmadığı sorusuna Perez, "Kesinlikle daha olumlu. Cesaret verici işaretler gördüm." yanıtını verdi. 
 
 

Önceki haber Bearman: “Aşırı hız farkı kazaya yol açtı”
Sonraki haber Vasseur: “Miami’de herkes gelişecek, fark yaratmak zorundayız”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler