Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Perez: "Bottas ile yaşanan temas benim hatamdı"

Cadillac pilotu Sergio Perez, yarış sırasında takım arkadaşı Valtteri Bottas ile yaşadığı temasın sorumluluğunun tamamen kendisine ait olduğunu söyledi.

Sergio Perez, Cadillac Racing

Sergio Perez, Cadillac Racing

Fotoğraf: Dom Gibbons / Formula 1 via Getty Images

Sergio Perez, 21. sıradan başladığı yarışı 15. sırada, yani yarışı tamamlayan pilotlar arasında son sırada tamamladı. 

Yarışın startında Perez, takım arkadaşı Valtteri Bottas'ın aracına temas etti. Ancak iki pilot da yarışa devam etmeyi ve damalı bayrağı görmeyi başardı. 

Yarışın ardından yaşanan temas hakkında konuşan Perez, Bottas'ı geçmeye çalışırken yanlış bir değerlendirme yaptığını belirtti.

"Evet, bu tamamen benim hatamdı. Bir boşluk gördüm ve hamle yaptım ama Valtteri'nin gidecek hiçbir yeri yoktu."

"Takım arkadaşınıza temas etmek yaşayabileceğiniz en kötü hislerden biri. Neyse ki ciddi bir şey olmadı, sadece benim yarışıma mal oldu çünkü spin attım ve çok zaman kaybettim."

Sergio Perez, Cadillac Racing, Valtteri Bottas, Cadillac Racing

Sergio Perez, Cadillac Racing, Valtteri Bottas, Cadillac Racing

Fotoğraf: James Sutton / Formula 1 / Formula Motorsport Ltd via Getty Images

"Bu durumu Valtteri ile hallettik. Bence takım arkadaşları arasında olması gereken şey bu, ortada kötü bir niyet olmaması ve hemen özür dilemek çok önemli."

Perez ayrıca yarışın ikinci bölümünde araçta teknik sorunlar yaşadığını açıkladı: "İkinci stintte Geçiş Modu'nu kullanarak Valtteri'yi geçmek üzereydim ama motor gücünü kaybettim, bu bana 5 saniyeye mal oldu. Daha sonra da 15–20 saniye civarında bir zaman daha kaybettim."

"Genel olarak tek olumlu taraf, iki araçla da yarışı tamamlamamız."

"Birçok alanda işleri düzeltmemiz gerekiyor. Pist pozisyonu kaybetmemek ve yarışlara çok daha hazırlıklı gelmek için hâlâ yapmamız gereken çok iş var."

Önceki haber Wolff: “Antonelli beklediğimden daha hızlı gelişiyor”
Sonraki haber Vasseur: “Hamilton ve Leclerc’in yarışmasına izin vermek doğru karardı”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler