Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Palmer: "Russell şampiyonluk konusunda daha rahat, Lando çok baskı altındaydı"

Eski Formula 1 pilotu Jolyon Palmer, George Russell'ın mevcut sezondaki yaklaşımı ile Lando Norris'in geçtiğimiz yılki durumu arasında dikkat çekici bir fark olduğunu söyledi.

George Russell, Mercedes

George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Jolyon Palmer'a göre Lando Norris, 2025’teki şampiyonluk mücadelesinin başında güçlü sonuçlar alsa da araçla tam uyum yakalayamadığını sık sık dile getirerek daha fazla baskı altında görünüyordu.

Buna karşılık George Russell'ın çok daha öz güvenli bir görüntü sergilediğini belirten Palmer, Britanyalı pilotun özellikle Barselona shakedown testinden bu yana oldukça pozitif bir yaklaşım içinde olduğunu ifade etti.

Miami Grand Prix'si öncesinde Russell, tecrübesi ve temposuyla şampiyonluk için hâlâ en güçlü adaylardan biri olarak görülüyor.

Henüz 19 yaşındaki Kimi Antonelli ise hızla özgüven kazanıyor ve Formula 1 tarihinde şampiyonaya liderlik eden en genç pilot olma unvanını elinde bulunduruyor.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

F1 Nation podcast'inde konuşan Palmer, iki pilot arasındaki farkı şöyle anlattı: "Şu an itibarıyla Russell'ın bunu kaldırabileceğini düşünüyorum. George ile Lando arasında geçen yıla kıyasla bir fark görüyorum."

"Lando daha fazla baskı hissediyordu. Araçla ilgili konuşma şekli bile bunu gösteriyordu."

"George ise tam tersine çok rahat. Padokta çok öz güvenli, her yarışa kazanacakmış gibi geliyor. Japonya'da olmadı ama şu an omuzlarında baskı hissettiğini düşünmüyorum."

"Elbette vardır ama henüz tek bir kötü hafta sonunun ardından üzerinde bir baskı oluştuğunu düşünmüyorum."

"Belki ilerleyen yarışlarda bu değişir, ama şimdilik hâlâ oldukça öz güvenli."

Önceki haber FIA'dan net mesaj: "Otomotiv şirketlerinin rehinesi olamayız"
Sonraki haber Brown: "Şu anda Red Bull'u gözden çıkarmak 'aptallık' olur"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler