Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

O'Ward, F1 hayalinden vazgeçmiş: "Bu spor artık fazla yapay"

Pato O'Ward, Formula 1 kariyeri hedeflerinden uzaklaştığını açıklayarak sporun mevcut yönünü eleştirdi.

Pato O'Ward, Arrow McLaren

Pato O'Ward, Arrow McLaren

Fotoğraf: Penske Entertainment

2022'den bu yana McLaren'ın üçüncü pilotu olarak görev yapan Pato O'Ward, Formula 1’e ulaşma arzusunun ciddi şekilde azaldığını belirtti.

O'Ward'a göre bunun temel nedeni, sporun saf yarıştan uzaklaşıp yapay eğlenceye yönelmesi.

Fox Deportes'e konuşan O'Ward şu ifadeleri kullandı: "Açıkçası Formula 1'in şu an geldiği noktada hata yaptığını düşünüyorum. Çok yapay hissettiriyor."

"Benim Formula 1'e gitme isteğim şöhret ya da para değildi. Asıl sebep araçların inanılmaz olmasıydı. Onları sürmek etkileyiciydi, izlemek etkileyiciydi. Ama her yıl o özün biraz daha kaybolduğunu hissediyorum."

Pato O'Ward, Arrow McLaren, Zak Brown

Pato O'Ward, Arrow McLaren, Zak Brown

Fotoğraf: Penske Entertainment

Meksikalı pilotun asıl eleştirisi, Formula 1'deki geçiş sistemlerine yönelik oldu: "Benim gibi biri sonuna kadar yarışmayı ister çünkü bu bir tutku. Frenlemede aracı limitine kadar zorlamak, hızlı virajları mümkün olan en yüksek hızda dönmek istersiniz.”

"Birini geçmek için düğmeye basmayı kimse istemez, burası Mario Kart değil."

"Bu yüzden IndyCar’da çok mutluyum. Gerçekten yarışmak isteyen bir pilot için şu anda en iyi seri bu."

"Formula 1 bana artık fazla bir şov gibi geliyor, çok yapay. Açıkçası bu bana cazip gelmiyor."

Önceki haber Honda: "Sorunlarımızı çözmek zaman alacak"
Sonraki haber Van der Garde’den iddia: "Verstappen, Red Bull’dan ayrılacak"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler