O'Ward, F1 hayalinden vazgeçmiş: "Bu spor artık fazla yapay"
Pato O'Ward, Formula 1 kariyeri hedeflerinden uzaklaştığını açıklayarak sporun mevcut yönünü eleştirdi.
Pato O'Ward, Arrow McLaren
Fotoğraf: Penske Entertainment
2022'den bu yana McLaren'ın üçüncü pilotu olarak görev yapan Pato O'Ward, Formula 1’e ulaşma arzusunun ciddi şekilde azaldığını belirtti.
O'Ward'a göre bunun temel nedeni, sporun saf yarıştan uzaklaşıp yapay eğlenceye yönelmesi.
Fox Deportes'e konuşan O'Ward şu ifadeleri kullandı: "Açıkçası Formula 1'in şu an geldiği noktada hata yaptığını düşünüyorum. Çok yapay hissettiriyor."
"Benim Formula 1'e gitme isteğim şöhret ya da para değildi. Asıl sebep araçların inanılmaz olmasıydı. Onları sürmek etkileyiciydi, izlemek etkileyiciydi. Ama her yıl o özün biraz daha kaybolduğunu hissediyorum."
Pato O'Ward, Arrow McLaren, Zak Brown
Fotoğraf: Penske Entertainment
Meksikalı pilotun asıl eleştirisi, Formula 1'deki geçiş sistemlerine yönelik oldu: "Benim gibi biri sonuna kadar yarışmayı ister çünkü bu bir tutku. Frenlemede aracı limitine kadar zorlamak, hızlı virajları mümkün olan en yüksek hızda dönmek istersiniz.”
"Birini geçmek için düğmeye basmayı kimse istemez, burası Mario Kart değil."
"Bu yüzden IndyCar’da çok mutluyum. Gerçekten yarışmak isteyen bir pilot için şu anda en iyi seri bu."
"Formula 1 bana artık fazla bir şov gibi geliyor, çok yapay. Açıkçası bu bana cazip gelmiyor."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar