Norris: “Zirveye dönmek güzel”
Lando Norris, Miami sprint yarışını kazanmasının ardından hafta sonuna güçlü bir başlangıç yaptıklarını söyledi.
Lando Norris, McLaren
Fotoğraf: Clive Mason/Getty Images
Yarışın ardından konuşan Norris, birinci olarak yeniden podyuma çıkmanın kendisi için önemli olduğunu vurgulayarak “Sprint yarışı da olsa zirveye geri dönmek güzel, bizim için iyi bir gündü.” dedi.
“Hava çok sıcaktı ve aracın içi de gerçekten zorlayıcıydı. Hata yapmamak için hem zorlayıp hem de sakin kalmaya çalıştım.”
“Hafta sonuna iyi bir başlangıç yaptık ama şimdi bu performansımızı korumamız gerekiyor.”
Araç ayarları konusunda büyük değişiklikler beklemediğini dile getiren McLaren pilotu, mevcut iyileştirmelerden memnun olduğunu belirtti: “Sıralama turları için muhtemelen çok fazla ayar değişikliği yapmayacağız. Şu ana kadar ayarlardan iyi verim aldık.”
“Sadece dünden farklı olmasını istediğim birkaç şey var, onları ayarlayacağız.”
“Umarım biraz daha performans gösterebiliriz ama diğer takımların da aynı şeyi yapacağını biliyorum. Bu yüzden işimize odaklanıp sınırları zorlamaya devam edeceğiz.”
Norris’in sprint zaferi McLaren’in hafta sonuna iddialı başladığını gösterirken, pazar yarışında rekabetin kızışabileceğinin sinyallerini de verdi.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar