Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: “Zirveye dönmek güzel”

Lando Norris, Miami sprint yarışını kazanmasının ardından hafta sonuna güçlü bir başlangıç yaptıklarını söyledi.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Clive Mason/Getty Images

Yarışın ardından konuşan Norris, birinci olarak yeniden podyuma çıkmanın kendisi için önemli olduğunu vurgulayarak “Sprint yarışı da olsa zirveye geri dönmek güzel, bizim için iyi bir gündü.” dedi.

“Hava çok sıcaktı ve aracın içi de gerçekten zorlayıcıydı. Hata yapmamak için hem zorlayıp hem de sakin kalmaya çalıştım.” 

“Hafta sonuna iyi bir başlangıç yaptık ama şimdi bu performansımızı korumamız gerekiyor.”

Araç ayarları konusunda büyük değişiklikler beklemediğini dile getiren McLaren pilotu, mevcut iyileştirmelerden memnun olduğunu belirtti: “Sıralama turları için muhtemelen çok fazla ayar değişikliği yapmayacağız. Şu ana kadar ayarlardan iyi verim aldık.”

“Sadece dünden farklı olmasını istediğim birkaç şey var, onları ayarlayacağız.”

“Umarım biraz daha performans gösterebiliriz ama diğer takımların da aynı şeyi yapacağını biliyorum. Bu yüzden işimize odaklanıp sınırları zorlamaya devam edeceğiz.”

Norris’in sprint zaferi McLaren’in hafta sonuna iddialı başladığını gösterirken, pazar yarışında rekabetin kızışabileceğinin sinyallerini de verdi.

Önceki haber Leclerc: "Güncellemeler işe yaradı ama sonuçtan memnun değilim"
Sonraki haber Piastri: "Norris'e ayak uydurabilmem için daha fazlası gerekiyor"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler