Norris: “Zaferi kaçırdığım için hayal kırıklığı yaşıyorum”
Lando Norris, Miami yarışını ikinci sırada tamamladıktan sonra kaçan galibiyet karşısında hayal kırıklığı yaşadığını dile getirdi.
Lando Norris, McLaren
Fotoğraf: Rebecca Blackwell / POOL / AFP via Getty Images
Yarışı ikinci sırada noktalayan McLaren pilotu Lando Norris, yarışın ardından basına konuştu ve hislerini dile getirdi.
“Açıkçası karmaşık ve kaotik bir yarıştı.”
“Sadece pit stratejimizle yenildik, başka bir bahanemiz yok. Pite sonradan girdik, aslında ilk biz girmeliydik. Kimi iyi bir şey başardı. Mercedes’i ve Kimi’yi tebrik ediyorum, iyi bir yarış çıkardılar.”
Norris, yarışın zorluğuna da dikkat çekti: “Bu araçlarla sert fren noktalarında hatalar yapmak çok kolay ama Kimi yeterince büyük bir hata yapmadı, dolayısıyla ben de fırsat elde edemedim.”
“Yine de mutlu olmam gerekiyor, takım olarak da mutlu olmamız lazım.”
“Miami’de galibiyeti kaçırdığım için gerçekten üzgünüm, bugün çok yaklaşmıştık. Ama sonuçta Kimi’yi geçecek tempoya sahip değildik, bunu kabullenmeliyiz. Yine de genel olarak pozitif bir hafta sonuydu.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar