Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: “Zaferi kaçırdığım için hayal kırıklığı yaşıyorum”

Lando Norris, Miami yarışını ikinci sırada tamamladıktan sonra kaçan galibiyet karşısında hayal kırıklığı yaşadığını dile getirdi.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Rebecca Blackwell / POOL / AFP via Getty Images

Yarışı ikinci sırada noktalayan McLaren pilotu Lando Norris, yarışın ardından basına konuştu ve hislerini dile getirdi.

“Açıkçası karmaşık ve kaotik bir yarıştı.”

“Sadece pit stratejimizle yenildik, başka bir bahanemiz yok. Pite sonradan girdik, aslında ilk biz girmeliydik. Kimi iyi bir şey başardı. Mercedes’i ve Kimi’yi tebrik ediyorum, iyi bir yarış çıkardılar.”

Norris, yarışın zorluğuna da dikkat çekti: “Bu araçlarla sert fren noktalarında hatalar yapmak çok kolay ama Kimi yeterince büyük bir hata yapmadı, dolayısıyla ben de fırsat elde edemedim.”

“Yine de mutlu olmam gerekiyor, takım olarak da mutlu olmamız lazım.”

“Miami’de galibiyeti kaçırdığım için gerçekten üzgünüm, bugün çok yaklaşmıştık. Ama sonuçta Kimi’yi geçecek tempoya sahip değildik, bunu kabullenmeliyiz. Yine de genel olarak pozitif bir hafta sonuydu.”

Önceki haber Antonelli: "Bu sadece başlangıç, önümüzde uzun bir yol var"
Sonraki haber Piastri: “Bir adım daha ileri gittik”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler