Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: "Yağmur yağarsa inanılmaz zor bir Kanada GP görebiliriz"

Lando Norris, Circuit Gilles Villeneuve'de beklenen yağışlar nedeniyle Kanada Grand Prix'sinin 'inanılmaz derecede zor' geçeceğini söyledi.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Montreal'deki hafta sonu boyunca hava tahminleri sürekli olarak yarış günü yağmur yapabileceği ihtimaline işaret etti. Yağışın şiddetli olması beklenmese de, gün boyunca hafif ila orta şiddette yağmur öngörülüyor. Ayrıca sıcaklıkların da belirgin şekilde düşeceği belirtiliyor.

%40'ın üzerinde yağmur ihtimali nedeniyle FIA, yarış için 'yağmur tehlikesi' ilan etti.

Bu durum, griddeki birçok takım ve pilot için bilinmezlik yaratırken, yeni nesil araçlarla yağmurda çok az test yapılmış olması süreci daha da karmaşık hale getiriyor.

Lando Norris, McLaren, George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Lando Norris, McLaren, George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Mark Thompson / Getty Images

Sıralama turlarında George Russell ve Kimi Antonelli'nin arkasında üçüncü olan Lando Norris'e, yağmurun bir fırsat yaratıp yaratmayacağı soruldu.

McLaren pilotu, "Hiçbir fikrim yok. Bu araçları daha önce yağmurda hiç kullanmadık. Bu yüzden ne kadar zor olacağını kimse bilmiyor."

"Yumuşak lastiğe bile sıcaklık kazandırmak zaten yeterince zor. Bir de yarışta 10 derece daha soğuk olacak ve araçta geçiş ve yağmur lastikleri olacak. Yani evet… Neler olacağını görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum." şeklinde yanıt verdi.

Önceki haber Bortoleto: "Rakipler startta hata yapmadığı sürece yine sıra kaybedeceğiz"
Sonraki haber Leclerc: "Kariyerimin en kötü hafta sonlarından birini geçiriyorum”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler