Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: "Verstappen'in tüm GT yarışlarını izliyorum"

Lando Norris, Max Verstappen'in bu ay katılacağı Nürburgring 24 Saat Yarışı'nı yakından takip edeceğini söyledi.

Lando Norris, McLaren, Max Verstappen, Red Bull Racing

Lando Norris, McLaren, Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Bryn Lennon / Formula 1 via Getty Images

Dünyanın en ikonik pistlerinden biri olarak kabul edilen Nordschleife, Max Verstappen'in son dönemdeki katılımıyla daha da fazla ilgi çekiyor. Bu ay sonunda Verstappen'in katılımıyla bir dayanıklılık yarışı daha gerçekleşecek. 

Lando Norris, 16-17 Mayıs tarihlerinde düzenlenecek yarışı mümkün olduğunca takip edeceğini ve rakibinin performansını yakından izleyeceğini belirtti.

Norris, "Max'in katıldığı tüm GT yarışlarını izliyorum. Birçok arkadaşım da GT yarışlarında yer alıyor, ben de yıllardır takip ediyorum."

"Tabii ki zor ve riskli bir pist. Diğer yarışta birinin hayatını kaybetmesi gerçekten üzücüydü. Bu durum sadece bu piste özgü değil, motor sporlarının genelinde yaşanabilecek bir şey. Bu herkes için çok üzücü, tüm motor sporları adına kötü bir durum."

"Ama buna rağmen Nordschleife 24 Saat Yarışı hâlâ dünyanın en iyi yarışlarından biri."

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Marcel van Dorst / EYE4images / NurPhoto via Getty Images

"Belki yarışın tamamını izleyemem ama mümkün olduğunca takip edeceğim ve Max'i destekleyeceğim. Ona büyük saygı duyuyorum. Son haftalarda hem onu hem de Chris Hasse'yi izlemek keyifliydi."

Norris kısa süre önce Nordschleife deneyimini de ilk kez yaşadı. McLaren, Pirelli ile birlikte Almanya'da lastik testi gerçekleştirirken, Norris de bir McLaren spor otomobiliyle efsanevi pistte sürüş yaptı.

"Açıkçası bu yıl şu ana kadar en çok keyif aldığım şey buydu, gerçekten çok eğlenceliydi."

"Ayrıca Gran Turismo ve iRacing'de yıllardır sürdüğüm bir pist olması da ayrı bir anlam kattı."

"Gerçekten çok özel bir yer. Hangi araçla olursa olsun burada sürüş yapmak inanılmaz keyifli. McLaren bile hem korkutucu hem eğlenceliydi ama bunu deneyimlemek harikaydı."

Önceki haber Coulthard: “Ferrari itiraz edebilir ama güvenlik daha önemli”
Sonraki haber Brundle: "Verstappen'in şu anda Red Bull'dan ayrılması akıllıca olmaz"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler