Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: "Umarım Miami bizim için bir 'sıçrama noktası' olur"

Lando Norris, kısa süre önce onaylanan kural değişikliklerini ve McLaren’in Miami’ye getirdiği güncellemeleri değerlendirdi.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

Miami Grand Prix'si, Lando Norris için özel anılar barındırıyor.

Britanyalı pilot, 2024 yılında burada Formula 1 kariyerinin ilk zaferini elde etmiş, geçen sezon ise podyuma çıkmayı başarmıştı.

Ancak McLaren'ın sezona geride başlamasıyla bu sezon hem Norris'in hem de takımın beklentileri farklı.  Miami'ye getirilen güncellemeler takımı iyimser kılsa da şu aşamada McLaren için hedef en iyi ikinci takım olmak olabilir.

Hafta sonu hakkında konuşan Norris, güncellemelerin ileriye doğru bir adım olduğunu ancak Mercedes'i hemen yakalamaya yetmeyebileceğini vurguladı. 

Norris, "Miami'nin bizim için 2024'te olduğu gibi bir sıçrama noktası olmasını umuyorum."

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Sona Maleterova / Getty Images

"O dönemde çok daha gerideydik ama doğru yönde ilerliyorduk. Şu anda da gerideyiz ancak araç felsefesi anlamında yanlış bir yol izlemedik, sadece geliştirme açısından gerideyiz."

"Güncellemelerin ne kadar yardımcı olacağını bilmiyoruz. Suzuka'da Mercedes'ten tur başına bir saniye yavaştık, bu yüzden sadece ileriye doğru adım atabiliriz. Ancak diğer takımların da gelişim getireceğini unutmamak lazım, bu yüzden onlara karşı ne kadar fark kapattığımızı anlamamız gerekiyor." dedi.

Kural değişiklikleri konusunda ise Norris, yapılan düzenlemelerin sorunun özüne inmediğini ve daha köklü değişiklikler için güç ünitelerinin tamamen yeniden ele alınması gerektiğini düşünüyor.

Norris, "Daha fazlasını yapmak zor, gerçekten değiştirebileceğimiz çok fazla şey yok. Alışmamız gereken birçok konu da var. Sıralama turları muhtemelen biraz daha iyi olacak ama yarışta neredeyse hiçbir şey değişmiyor."

"Doğru yönde ilerliyoruz ve umarım daha fazla adım atılır. Ama bu sadece bizim, yani pilotların ne istediğiyle ilgili değil; takımların ve yöneticilerin de memnun edilmesi gerekiyor."

"Gelecek için geliştirilmesi gereken çok şey olduğu konusunda herkes hemfikir. Ancak bunun bir, iki ya da üç yıl içinde gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini bilmiyoruz." şeklinde konuştu.

Önceki haber Antonelli: "Miami'de rakiplerimiz bize daha da yaklaşacak"
Sonraki haber Komatsu: “Bahreyn’in takvime yeniden alınma ihtimali Orta Doğu’daki duruma bağlı”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler