Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: "Russell ve Antonelli'nin mücadelesini izlemek güzeldi"

Lando Norris, Kanada GP sprint yarışında elde ettiği sonuçtan memnuniyetini dile getirirken, Mercedes pilotlarının mücadelesinden keyif aldığını da ekledi.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

McLaren pilotu Lando Norris, Kanada Grand Prix'si sprint yarışını ikinci sırada tamamlamasının ardından Mercedes pilotlarının temposuna dikkat çekerek, elde ettikleri sonucun takım adına oldukça olumlu olduğunu söyledi.

Norris, yarışın keyifli geçtiğini ve önündeki mücadeleyi yakından takip ettiğini belirtti.

"Güzel bir yarıştı. George ve Kimi'nin arasında yaşanan mücadeleyi izlemek de güzeldi."

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

"Bir şeyler olduğunda fırsatları değerlendirebilecek pozisyondaydık."

Norris, özellikle Mercedes'in yarış temposundan etkilendiğini ve Antonelli'nin baskısını hissettiğini dile getirdi.

"Mercedes çok hızlıydı. Kimi bana oldukça hızlı şekilde yeniden yaklaştı, açıkçası o noktada biraz endişelendim.”

"Ama zorlu bir pistte eğlenceli bir yarış oldu. İyi bir sonuç aldık."

Önceki haber Antonelli: "Çok sert bir mücadeleydi"
Sonraki haber Russell: "Kimi ile güzel bir mücadele verdik"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler