Norris: "Russell ve Antonelli'nin mücadelesini izlemek güzeldi"
Lando Norris, Kanada GP sprint yarışında elde ettiği sonuçtan memnuniyetini dile getirirken, Mercedes pilotlarının mücadelesinden keyif aldığını da ekledi.
Lando Norris, McLaren
Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images
McLaren pilotu Lando Norris, Kanada Grand Prix'si sprint yarışını ikinci sırada tamamlamasının ardından Mercedes pilotlarının temposuna dikkat çekerek, elde ettikleri sonucun takım adına oldukça olumlu olduğunu söyledi.
Norris, yarışın keyifli geçtiğini ve önündeki mücadeleyi yakından takip ettiğini belirtti.
"Güzel bir yarıştı. George ve Kimi'nin arasında yaşanan mücadeleyi izlemek de güzeldi."
George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images
"Bir şeyler olduğunda fırsatları değerlendirebilecek pozisyondaydık."
Norris, özellikle Mercedes'in yarış temposundan etkilendiğini ve Antonelli'nin baskısını hissettiğini dile getirdi.
"Mercedes çok hızlıydı. Kimi bana oldukça hızlı şekilde yeniden yaklaştı, açıkçası o noktada biraz endişelendim.”
"Ama zorlu bir pistte eğlenceli bir yarış oldu. İyi bir sonuç aldık."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar