Norris: "Mercedes'in mücadelesini avantaja çevirdik"
Sprint yarışında Russell ve Antonelli arasındaki liderlik savaşını fırsata çevirerek podyuma çıkan Lando Norris, durumunu geçen yıl Verstappen’in yaşadığı avantaja benzetti.
Lando Norris, McLaren, George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images
Sprint yarışında Russell ve Antonelli’nin ilk virajdaki sert mücadelesi, heyecanlı anlar olarak hafızalara kazınmıştı. Yarış esnasında Mercedes garajı gerilirken, bu durumdan en kârlı çıkan isim elde ettiği ikincilikle Lando Norris oldu.
Sezonun henüz başında olduklarını ve bu tarz şampiyonluk savaşlarının normal olduğunu belirten Norris, şu ifadeleri kullandı: "Hâlâ sezonun çok başındayız. İyi bir takımda, şampiyonluk için savaşan iki iyi pilotunuz olduğunda zaten beklediğiniz şey tam olarak budur.”
“Her pilot kendi kariyeri için mücadele etmek zorunda.”
“Sonuçta bu spora bireysel olarak kaydoluyoruz, dünyanın en iyisi olma hayalleriyle büyüyoruz ve her pilot bunu başarmak ister.”
“Hem George hem de Kimi'nin kanıtlayacak şeyleri var. İkisi de çıkıp yarışmak istiyor ve şu anda dünya şampiyonluğu için herkesten çok savaşıyorlar.”
“Yani yapmaları gereken şey tam olarak bu. Biz de fırsat kollamak için orada olacağız."
Lando Norris, McLaren, George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images
Geçtiğimiz sezon McLaren garajında kendisi ve Oscar Piastri arasında yaşanan iç rekabet sırasında Max Verstappen'in aradan sıyrılıp avantaj sağlamasını hatırlatan Norris, rollerin değiştiğini ima etti: "Şu anda hız olarak Mercedes'lerin biraz gerisindeyiz.”
“Bu durum muhtemelen geçen yıl Max'ın bizim karşımızdaki konumuna benziyor. Şimdilik onlara ne kadar ayak uydurabileceğimizi göreceğiz.”
“Ama dürüst olmak gerekirse şu anki konumumdan çok memnunum. Geçen yıl diğerlerinin bizim savaşımızı izlerken ne hissettiğini şimdi çok iyi anlıyorum.”
“Yarışın başında benle aralarındaki farkı ciddi şekilde açtılar, onlara ayak uyduramadım.”
“Onlara kıyasla açıkça bir hız eksiğimiz var ama yine de tempomuz iyiydi. Birbirleriyle bu kadar sert yarışmaları işimize yaradı, arkadan izlemesi de çok keyifliydi.”
“Onların bu mücadelesini avantaja çevirdik, zaten bizim işimiz de bu."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar