Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: "Mercedes pilotları birbirlerinden ne kadar puan çalarsa o kadar iyi"

Lando Norris, George Russell ile Kimi Antonelli arasındaki pist üstü mücadelenin sezon boyunca sürmesini umduğunu söylerken, bunun ilerleyen dönemde McLaren için avantaj yaratabileceğini belirtti.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Mark Sutton / Formula 1 via Getty Images

Son dünya şampiyonu Lando Norris, McLaren'ın sezona 'geriden başladığını' kabul etti. Ancak Piastri, Suzuka'da podyuma çıkarak aracın potansiyelini gösterdi; Avustralyalı pilot açısından kötü zamanda gelen güvenlik aracı olmasa bu sonuç zafer bile olabilirdi.

Mercedes cephesinde ise George Russell, Avustralya Grand Prix'si ile Şanghay Sprint yarışını kazandı. Ancak Antonelli, Formula 1 kariyerinin ilk pole pozisyonları ve Grand Prix galibiyetleriyle şampiyona liderliğini ele geçirmeyi başardı.

Öte yandan McLaren'ın yeniden mücadeleye dönmesi uzun sürmeyebilir.

Takım patronu Andrea Stella, mevcut regülasyonların erken dönemindeki yoğun gelişim temposu nedeniyle Kanada Grand Prix’sine neredeyse tamamen yeni bir araçla gelinebileceğinin sinyalini vermişti.

Norris, takım arkadaşları arasındaki mücadelelerin başka rakiplerin önünü açabileceğini tecrübeyle bildiğini söyledi.

PlanetF1'e konuşan Norris, Mercedes ikilisinin mücadelesinden McLaren’in fayda sağlayıp sağlayamayacağı sorulduğunda gülümseyerek, "Umarım öyle olur."

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Simon Galloway / LAT Images via Getty Images

"Elbette ne kadar çok savaşırlarsa bizim için o kadar iyi."

"Bunu görmek güzel. Kimi Formula 1'de ikinci yılında ve iyi iş çıkarıyor. Bunu görmek de hoş. Çok iyi biri ve Formula 1'in en üst seviyesinde iyi performans gösteriyor."

"Son birkaç yarışı oldukça iyiydi. Ekstra hız bulmuş gibi görünmesi ve George ile ikna edici şekilde mücadele etmesi güzel, ama bizim için de iyi bir şey."

"Şu anda biraz geride olduğumuzu biliyoruz. Bu yüzden birbirlerinden ne kadar çok puan çalarlarsa o kadar iyi."

"Geçen yıl bizimle ve Max ile olan mücadelede de benzer durum olmuştu. Umarım bu kez benzer hikâye ters yönde işler."

Önceki haber F1'in en iyi pilotu anketi: Taraftarların tercihi belli oldu
Sonraki haber Yeni kural değişiklikleri tüm takımlara eşit derecede etki etmeyebilir

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler