Norris, Indy500'de Ricciardo ile bir araya geldi
Lando Norris, hayal kırıklığıyla sonuçlanan Kanada Grand Prix'sinin ardından Indy 500'de eski takım arkadaşı Daniel Ricciardo ve IndyCar pilotu Conor Daly ile bir araya geldi.
McLaren pilotu Lando Norris, Circuit Gilles Villeneuve'de yaşadığı talihsiz yarışın ardından Kanada'dan ABD'ye geçti ve burada eski takım arkadaşı Daniel Ricciardo ile Indy 500 etkinlikleri kapsamında buluştu.
Ricciardo, IndyCar pilotu Conor Daly ile birlikte Indianapolis 500 atmosferini yerinde takip ederken, Norris de Kanada'daki kötü sonucu geride bırakma fırsatı buldu.
Kanada Grand Prix’sine güçlü bir başlangıç yapan Norris, McLaren'ın yağmur beklentisiyle yaptığı stratejik hamle sonrası geçiş lastikleriyle start almıştı. İngiliz pilot, ilk turda üçüncü sıradan liderliğe yükselerek yaklaşık iki saniyelik fark bile açmıştı.
Ancak beklenen yağmurun gelmemesi, stratejiyi tamamen tersine çevirdi. Yanlış lastik tercihi nedeniyle hızla geriye düşen Norris, daha sonra yaşadığı dayanıklılık problemi nedeniyle yarış dışı kaldı.
Bu süreçte Indianapolis Motor Speedway'de ise Daniel Ricciardo, Indy 500'ü ilk kez tribünden takip ederek etkinliğin atmosferini deneyimledi.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar