Norris: "İleriye doğru güzel bir adım attık"
McLaren pilotu Lando Norris, sprint sıralama seansını üçüncü sırada tamamlamasının ardından takımın hafta sonu boyunca kaydettiği gelişimden memnun olduğunu söyledi.
Lando Norris, McLaren
Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images
Lando Norris, Kanada GP sprint sıralama turlarında ilk çizgiyi kapatan Mercedes pilotlarının gerisinde üçüncü sırada yer aldı.
Norris, seansın beklentilerinin üzerinde geçtiğini şu sözlerle belirtti: "Aslında çok iyi bir sonuç oldu. Bizim için güzel bir sürprizdi çünkü bu sabahki antrenman seansından ne kadar geride olduğumuz konusunda biraz endişeliydik."
"Ama bazı ayar değişiklikleri yaptık ve bunların iyi bir gelişim sağladığını gördük."
"Ama bana üçüncülük getiren turum en iyi turum değildi. Bundan biraz daha fazlasını çıkarabilirdim."
Lando Norris, McLaren
Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images
"Bazı konular hâlâ biraz soru işareti yaratıyor ancak burası çok garip bir pist. Yol tutuş seviyesi çok düşük.”
"Sürekli kerblere çarpıyorsunuz ve bu yüzden aracın gerçek performansını tam olarak göremiyorsunuz."
McLaren'ın getirdiği bazı yeni parçaların henüz tam olarak hazır olmadığını belirten Norris, bunların ilerleyen yarışlarda yeniden kullanılabileceğini söyledi.
Norris, "Bazı parçalar konusunda biraz daha zamana ihtiyacımız var, Muhtemelen onları gelecek hafta ya da Barselona'da yeniden kullanacağız." dedi.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar