Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: "İleriye doğru güzel bir adım attık"

McLaren pilotu Lando Norris, sprint sıralama seansını üçüncü sırada tamamlamasının ardından takımın hafta sonu boyunca kaydettiği gelişimden memnun olduğunu söyledi.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

Lando Norris, Kanada GP sprint sıralama turlarında ilk çizgiyi kapatan Mercedes pilotlarının gerisinde üçüncü sırada yer aldı. 

Norris, seansın beklentilerinin üzerinde geçtiğini şu sözlerle belirtti: "Aslında çok iyi bir sonuç oldu. Bizim için güzel bir sürprizdi çünkü bu sabahki antrenman seansından ne kadar geride olduğumuz konusunda biraz endişeliydik."

"Ama bazı ayar değişiklikleri yaptık ve bunların iyi bir gelişim sağladığını gördük."

"Ama bana üçüncülük getiren turum en iyi turum değildi. Bundan biraz daha fazlasını çıkarabilirdim."

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images

"Bazı konular hâlâ biraz soru işareti yaratıyor ancak burası çok garip bir pist. Yol tutuş seviyesi çok düşük.”

"Sürekli kerblere çarpıyorsunuz ve bu yüzden aracın gerçek performansını tam olarak göremiyorsunuz."

McLaren'ın getirdiği bazı yeni parçaların henüz tam olarak hazır olmadığını belirten Norris, bunların ilerleyen yarışlarda yeniden kullanılabileceğini söyledi.

Norris, "Bazı parçalar konusunda biraz daha zamana ihtiyacımız var, Muhtemelen onları gelecek hafta ya da Barselona'da yeniden kullanacağız." dedi.

Önceki haber Russell: “Kendimden hiçbir zaman şüphe etmedim”
Sonraki haber Wolff: “Russell'dan şüphe etmedik, Miami kötü bir pistti”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler