Norris: “Farkın tek nedeni kaçırdığımız antrenmanlar değil”
Lando Norris, hafta sonundaki aksaklıklara rağmen Suzuka’da beşincilikten memnun olduğunu söyledi.
Lando Norris, McLaren
Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images
McLaren pilotu sıralama turlarının ardından yaptığı açıklamada, antrenman seanslarında kaybedilen sürenin özellikle araç üzerinde farklı ayarları deneme ve alışma açısından önemli bir dezavantaj yarattığını belirtti.
“Yaşanan aksaklıklar bazı şeyleri test etme, farklı ayarları deneme ve araca alışma konusunda kesinlikle bizi olumsuz etkiledi. Ayrıca yarınki yarışa hazırlanmak için yüksek yakıtla tur atma fırsatımız da olmadı.”
“Hiç yüksek yakıt sürüşü yapmadım. Bu yüzden zordu ve hafta sonu boyunca, sürekli açığı kapatmaya çalıştım. Ama bugünkü farkın tamamen bundan kaynaklandığını söylemek de istemem. Açıkçası kendimi pek formda hissetmedim ve aracın tüm potansiyelini çıkarabildiğimi de düşünmüyorum.”
“Son turumda bazı hata yaptım ama birkaç pilot dışında herkes daha yavaştı.”
“Beşinci sırada olmaktan memnunum fakat Charles’a çok yakındım ve farkın bu kadar az olduğunu bilmek durumu daha da can sıkıcı hale getiriyor. Bunun dışında iyi performans sergilediğimi düşünüyorum. Daha iyi olabilir miydi, evet ama çok daha kötü de olabilirdi.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar