Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: "Düne kıyasla Mercedes'e daha yakın olmamız güzel"

McLaren pilotu Lando Norris, Mercedes'in hâlâ daha fazla avantaja sahip olduğunu düşünüyor.

Lando Norris, McLaren, George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Lando Norris, McLaren, George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

Lando Norris, Kanada'daki sıralama seansında Mercedes pilotlarının ardında üçüncü sıraya yerleşti.

Cuma gününün ardından konuşan Norris, Montreal pistinin sürücüler için hata yapmaya çok açık olduğunu vurguladı ve zorlu pist koşullarında takım olarak iyi bir iş çıkardıklarını belirtti.

Norris, "İyi bir iş çıkardığımızı düşünüyorum."

"Bu pistte her şeyi mükemmel şekilde bir araya getirmek oldukça zor ama yine de iyi bir iş çıkardık." dedi.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images

McLaren pilotu, araçtan maksimum performansı çıkarmayı başardıklarını ancak Mercedes’in hâlâ biraz daha hızlı olduğunu kabul etti.

"Mercedes'in, bizden biraz daha hızlı olduğu açık. Ama düne göre onlara daha yakın olmak güzel."

Pazar günü hava koşullarının değişmesinin beklendiğini hatırlatan Norris, yarış öncesinde McLaren'ın güçlü bir noktada bulunduğunu düşünüyor.

"Yarın hava koşulları farklı olacak ama iyi bir durumdayız, tam olarak olmamız gereken yerdeyiz."

Önceki haber Antonelli: "George harika bir tur attı"
Sonraki haber Hamilton, Kanada GP'de grid cezası tehlikesiyle karşı karşıya!

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler