Norris: "Düne kıyasla Mercedes'e daha yakın olmamız güzel"
McLaren pilotu Lando Norris, Mercedes'in hâlâ daha fazla avantaja sahip olduğunu düşünüyor.
Lando Norris, McLaren, George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images
Lando Norris, Kanada'daki sıralama seansında Mercedes pilotlarının ardında üçüncü sıraya yerleşti.
Cuma gününün ardından konuşan Norris, Montreal pistinin sürücüler için hata yapmaya çok açık olduğunu vurguladı ve zorlu pist koşullarında takım olarak iyi bir iş çıkardıklarını belirtti.
Norris, "İyi bir iş çıkardığımızı düşünüyorum."
"Bu pistte her şeyi mükemmel şekilde bir araya getirmek oldukça zor ama yine de iyi bir iş çıkardık." dedi.
Lando Norris, McLaren
Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images
McLaren pilotu, araçtan maksimum performansı çıkarmayı başardıklarını ancak Mercedes’in hâlâ biraz daha hızlı olduğunu kabul etti.
"Mercedes'in, bizden biraz daha hızlı olduğu açık. Ama düne göre onlara daha yakın olmak güzel."
Pazar günü hava koşullarının değişmesinin beklendiğini hatırlatan Norris, yarış öncesinde McLaren'ın güçlü bir noktada bulunduğunu düşünüyor.
"Yarın hava koşulları farklı olacak ama iyi bir durumdayız, tam olarak olmamız gereken yerdeyiz."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar