Norris: "Cuma günkü başarımız yeteri kadar takdir edilmedi"
Lando Norris, McLaren'ın cuma günü oldukça iyi bir iş çıkardığının altını çizerken; pazar gününden beklentileri hakkında da konuştu.
Lando Norris, McLaren
Fotoğraf: Ryan Pierse / Getty Images
Cuma günü gerçekleşen sprint sıralama turlarında pole pozisyonunun sahibi Lando Norris oldu. Bu, Mercedes dışı bir pilotun bu sezon ilk kez pole'ü elde edişiydi.
Sprint yarışına pole'den başlayan McLaren pilotu, yarış boyunca lider gitti ve favori pistlerinden biri olan Miami'de sprint galibiyetine ulaştı. Takım arkadaşı Oscar Piastri'nin ikinciliğiyle McLaren duble yapmış oldu.
Cumartesi günkü sıralama turlarında McLaren'ın bir pole daha alıp alamayacağı merak konusuydu. Ancak Mercedes, ana yarışın pole pozisyonunu kimseye kaptırmadı ve Kimi Antonelli ile en hızlı turu attı.
Sıralama turlarının ardından konuşan Norris, şunları söyledi: "Aslında kötü bir iş çıkardığımızı düşünmüyorum. Dün diğerleri kötüydü, bugün ise yapmaları gereken işi yaptılar."
"Bugün rüzgar ve sıcaklık nedeniyle araç biraz daha zorladı, yani araçta bir değişiklik yapmadık. Sadece koşullar farklıydı. Dün kullanabildiğim bazı çizgileri bugün aynı şekilde kullanamadım."
"Ama elbette performans anlamında inanılmaz bir fark yok, sadece 0.2-0.3 saniye civarında."
Lando Norris, McLaren
Fotoğraf: Lubomir Asenov / LAT Images via Getty Images
Yarışta yağmur ihtimali hakkında da konuşan Norris, bu durumun kendileri için dezavantaj olabileceğini dile getirdi.
"Bu araçla hiç yağmurda sürmedim, bazı sürücüler sürdü. Bu yüzden şu an için dezavantajlı sayılırız."
"Yağmur işleri biraz kaotik hale getirir ama ne olacağını görmek lazım. Kuru zeminde tempomuz fena değil ama önümüzdeki araçlar kadar hızlı değiliz."
"Herkes için limitleri bulmak zor olacak ve hata yapma lüksünüz yok. Bir nevi derin suya atılıyoruz ama zaten bunun için buradayız."
Son olarak Norris, cuma günü elde ettikleri güçlü sonucun yeterince değer görmediğini düşündüğünü söyledi: "Bence insanlar dün ne kadar iyi iş çıkardığımızı tam anlamıyla takdir etmedi."
"Mercedes her virajda bizimle aynı seviyedeydi ya da daha hızlıydı. Sadece bazı sorunlar yaşadılar. Max Verstappen ve Red Bull Racing de oldukça güçlüydü."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar