Norris: "Bir noktada Formula E aracı sürmeyi planlıyorum"
McLaren pilotu Lando Norris, Monako Formula E-Prix'sine katılmasının ardından Formula E aracı test etmeyi 'planladığını' açıkladı.
Lando Norris, Alejandro Agag
Fotoğraf: Simon Galloway / LAT Images via Getty Images
Son dünya şampiyonu Lando Norris, Andretti Formula E takımından Jake Dennis'in konuğu olarak Monako'daki hafta sonunda padokta yer aldı ve birçok pilotla bir araya geldi.
Norris'e Monako'da Gabriel Bortoleto, Carlos Sainz, Nico Hülkenberg ve Oliver Bearman gibi isimler ile birlikte eski Red Bull takım patronu Christian Horner da eşlik etti.
Formula 1 pilotlarının büyük bölümü, Formula E'nin Gen4 aracını yakından inceleme fırsatı buldu. Yeni nesil araçların, gelecek sezondan itibaren rekabetçi olarak kullanılması ve iki seri arasındaki performans farkını azaltması bekleniyor.
Fotoğraf: DPPI
RacingNews365'in haberine göre Norris'in bir Gen4 Formula E aracı test etme planı bulunuyordu ancak yoğun F1 takvimi ve program çakışmaları nedeniyle bu plan gerçekleşmedi.
Formula E hakkında konuşan Norris şu ifadeleri kullandı: "Bu isimlerin çoğuyla birlikte büyüdüm ya da onlara karşı yarıştım. Buradaki sürücülerin seviyesi çok yüksek, en üst düzeyde."
"En iyilerden bazılarını içeren bir seriyi izliyorsunuz. İzlemesi ve içinde bulunması keyifli bir şampiyona."
"Bir noktada Formula E aracı sürmeyi planlıyorum."
"Jake ve burada yarışan birkaç pilotla konuştum. Her şey iki kategori arasında birebir örtüşmüyor ama bu kategorinin en üstündeki sürücülerle konuşarak her zaman öğrenebileceğiniz şeyler var."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar