Norris: "Başkalarının daha iyi bir iş çıkarmış olabileceğini kabul etmek gerek"
Lando Norris, rakip takımların yeni kuralları nasıl yorumladığını büyük bir merakla beklediğini söylerken, bazen başkalarının 'daha iyi bir iş çıkarmış olabileceğini' kabullenmek gerektiğini düşünüyor.
2026 sezonu, şasi ve güç ünitesini kapsayan ve F1 tarihinin tartışmasız en büyük kural revizyonlarından biri olarak görülen değişikliklerle başlayacak. Bu da mevcut güç dengelerinin tamamen altüst olabileceği anlamına geliyor.
Bu dönemler, mühendislerin parladığı zamanlar olarak biliniyor. Daha önce bunun örnekleri görüldü: Brawn GP, tartışmalı çift katmanlı difüzörü sayesinde 2009'da şampiyon olmuş, Mercedes ise turbo-hibrit çağında motor kurallarını en iyi yorumlayan ekip olarak gridde büyük bir üstünlük sağlamıştı.
Son dünya şampiyonu Lando Norris de, benzer bir senaryonun bu yıl tekrar yaşanabileceğini ve en yenilikçi tasarımın McLaren'dan gelmeyebileceğini kabul ediyor.
F1 TV'ye konuşan Norris, "Başkalarına bakmak her zaman işin bir parçası. Diğer beyinlerin neler ortaya koyduğunu görürsünüz, hangi fikirleri bulduklarına bakarsınız; onlardan nasıl öğrenebileceğinizi, nasıl adapte edebileceğinizi ya da belki de kaçınmanız gerektiğini düşünürsünüz."
"Bazen diğerlerinin daha iyi bir iş çıkarabileceğini kabul etmeye hazır olmalısınız."
"Takımın çabalarından ve bu yıl şu ana kadar yaptıklarımızdan memnunum, ancak uzun bir sezon olacak. Çalışmaya devam edeceğiz, herkesin mutlu olmasını sağlayacağız ve bu şekilde ilerleyeceğiz."
Lando Norris, McLaren
Photo by: Erik Junius
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar