Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Norris: "Araçta kendimi rahat hissetmiyorum"

McLaren pilotu Lando Norris, Japonya Grand Prix’sinin ardından yaptığı açıklamada takımın güçlü bir sonuç aldığını ancak hem kendisinin hem de aracın hâlâ gelişime ihtiyacı olduğunu dile getirdi.

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Lars Baron / LAT Images via Getty Images

Takım arkadaşı Oscar Piastri'nin ikinci sırada finiş gördüğü yarışın ardından Norris, hafta sonunun genel olarak takım adına olumlu geçtiğini kabul etse de, kendi performansından memnun değildi.

Son bölümde Lewis Hamilton'ı geride bırakan İngiliz pilot şöyle dedi: “Bugün Oscar gerçekten çok iyi bir yarış çıkardı. Ben de yarışın sonunda Ferrari ile mücadele edebildim."

"Aslında ikimiz de harika bir başlangıç yaptık, bu çok güzeldi. Birinci ve üçüncü olmak ve o hissi yeniden yaşamak güzeldi. Yani pek çok olumlu işaret var."

“Takım olarak hâlâ eksik olduğumuz birçok nokta var ama buna rağmen ikinci ve beşinci bitirmek çok olumlu. Bu, takım için iyi bir motivasyon oldu. Bu hafta sonu çok büyük değişiklikler yapmadık, sadece pist bize uydu. Enerji kullanımı, batarya ve motor tarafında biraz daha iyi iş çıkardık. Yine de bazı sorunlar devam ediyor. İkimiz de araçla ilgili benzer problemler yaşıyoruz ama doğru yönde ilerliyoruz.”

Miami yarışına kadar yoğun bir çalışma süreci olacağını söyleyen Norris, kişisel olarak da gelişmesi gereken noktalar olduğunu açıkça ifade etti.

“Açıkçası çalışmam gereken çok şey var. Araçta hâlâ istediğim kadar rahat hissetmiyorum. Bu bir bahane değil ama yeterince sürüş yapamamış olmam da etkili. Lastik aşınması ve batarya kullanımı gibi konularda bazı şeyleri yarış içinde öğrenmek zorunda kaldım.”

"Hafta sonu içinde bunları öğrenmek önemliydi. Olumlu işaretler var ama hâlâ gelişmemiz gereken çok şey var. Takım olarak daha güçlü olduğumuzda ve ben de araçta kendimi daha rahat hissettiğimde, yeniden zirveye çıkabileceğimize eminim.”

Lando Norris, McLaren

Lando Norris, McLaren

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

Önceki haber Mercedes: "Russell, yazılım hatası yüzünden geçildi"
Sonraki haber Hamilton: "Yarış boyunca güç eksikliği yaşadım"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler