Mekies: "Max, ne kadar inanılmaz olduğunu bize hatırlattı"
Red Bull takım patronu Laurent Mekies, Miami GP’nin ardından takımın doğru yönde ilerlediğini söyledi.
Laurent Mekies, Red Bull Racing Takım patronu
Fotoğraf: Clive Mason / Getty Images
Red Bull takım patronu Mekies, Miami yarışından memnun olduğunu dile getirdi. Yarışın ardından basına konuşan takım patronu Verstappen’in performansını ve araçtaki geliştirmeleri değerlendirdi.
"Bugünkü aracımız, beş hafta önce Japonya’da sahip olduğumuz araçtan çok farklı. O zaman pole pozisyonundan 1.2 saniye uzaktaydık.”
"Hâlâ yapmamız gereken çok iş olduğu açık, ancak bugünkü yarış tempomuza ve dünkü sıralama performansımıza baktığımızda doğru yolda olduğumuzu düşünüyorum."
Red Bull, Miami’ye pek çok rakibi gibi güncellemelerle gelirken, Mekies’e göre takım yalnızca yeni parçalarla değil, önceki yarışlarda yaşadığı bazı sorunları çözerek de zaman kazandı.
"Neredeyse herkes gibi biz de güncellemeler getirdik. Ancak bunun yanında, şu ana kadar yaşadığımız bazı sorunları çözmeyi başardık tur zamanı elde ettik.”
"Kendimi tekrar etmekte bir sakınca görmüyorum: Milton Keynes’te ve pistte harika bir ekibimiz var. Bana göre padoktaki en iyi yeteneklere sahibiz ve performanstaki bu artışın takdiri onlara ait olmalı.”
"Bu, şasi ve güç ünitesi tarafında son derece güçlü ve adanmış bir çabanın sonucuydu.”
"Ayrıca bu hafta sonundan, sırada neleri geliştirmemiz gerektiğine dair çok önemli dersler de çıkarıyoruz. Zirve için tekrar mücadele edebilmek adına çok daha fazlasına ihtiyacımız olduğunun farkındayız."
Max Verstappen, Red Bull Racing, Oscar Piastri, McLaren
Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images
Verstappen, Miami’de zorlu bir yarışın ardından beşinci olurken, Mekies Hollandalı pilotun performansını özellikle övdü: "Max, aracı zorlayabildiğinde ne kadar inanılmaz olduğunu bize bir kez daha hatırlattı.”
"Dün RB22’yi ön çizgiye taşıdı, bugün de pistte her milimetre için savaştı, tüm gridi dolaştı ve sert lastikle yaklaşık 50 tur boyunca ayakta kaldı."
Mekies, Isack Hadjar’ın ise temiz bir hafta sonu geçiremediğini ve takımın da sıralama turlarındaki hatası nedeniyle ona yardımcı olmadığını kabul etti.
"Isack ideal bir hafta sonu geçirmedi ve dün yaptığımız hata nedeniyle gridin gerisinden başlamasına sebep olarak biz de ona yardımcı olmadık.”
"Yarışın başındaki temposu güçlüydü ve Milton Keynes’e dönüp toparlanacağımıza, Montreal’de daha sorunsuz bir hafta sonu geçirmek için daha güçlü döneceğimize tamamen inanıyorum."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar