Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Lindblad: "Sonuçtan memnunum ama daha iyisini yapabilirdim"

Arvid Lindblad, Kanada Grand Prix sıralama turlarında daha iyi bir sonuç beklediği için 'biraz üzgün' olduğunu söyledi.

Arvid Lindblad, Racing Bulls

Arvid Lindblad, Racing Bulls

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

Racing Bulls çaylağı Arvid Lindblad, daha önce yarışmadığı bir pist olan Montreal'de hafta sonuna oldukça güçlü bir başlangıç yaptı. Sprint sıralama turlarında 9. olan Lindblad, sprint yarışını puan alarak 8. sırada tamamladı.

Ana yarışın sıralama turlarında da 9. sırayı elde eden genç pilot, böylece sezonunun en iyi derecesini (Avustralya GP ile aynı derece) tekrarlamış oldu ve yine üst dört takımın pilotlarının arkasında 'geri kalanların en iyisi' konumunda yer aldı.

Crash.net'e konuşan Lindblad, performansından genel olarak memnun olduğunu söyledi: "Hafta sonu iyi gidiyor."

Arvid Lindblad, Racing Bulls

Arvid Lindblad, Racing Bulls

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

"Yarıştan önce bana buranın yılın en zor yarışlarından biri olabileceği söylendi, çünkü hem çok zorlu bir pist hem de sprint hafta sonu."

"Ama takım bana kendimi rahat hissettiğim bir araç verdi ve ben de iyi bir iş çıkardım, hızlandım ve her turda gelişerek ilerledim. Şu ana kadar hafta sonundan memnunum."

Ancak sıralama turlarında daha iyisini elde edebileceğini de kabul etti: "Biraz hayal kırıklığı yaşadım, Q1 ve Q2 sırasında beşinci, altıncı ve yedinci sıralara yerleştiğim olmuştu. Bu yüzden dokuzuncu olmak biraz üzdü."

Önceki haber Hamilton: "Annem benim en yakın arkadaşım"
Sonraki haber Wolff, pilotlarının 'Max Verstappen kuralı' ile yarışmalarına izin veriyor

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler