Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Leclerc: "Zor bir cuma günüydü, yarış temposu iyi ama zirveden uzağız"

Charles Leclerc, Suzuka'da zor bir cuma günü geçirdiklerini dile getirdi.

Charles Leclerc, Ferrari

Charles Leclerc, Ferrari

Fotoğraf: Artur Widak / NurPhoto via Getty Images

Ferrari ve Charles Leclerc, Suzuka'daki cuma gününde beklentilerin biraz altında kalan bir tablo ortaya koydu.

Japonya'daki ilk antrenman seanslarında İtalyan ekip, en azından tek tur performansında, sadece Mercedes'in değil aynı zamanda McLaren'ın da gerisinde kalarak üçüncü güç konumunda başladı.

Performans açısından bakıldığında Leclerc, özellikle ikinci antrenman seansında cesaret verici sinyaller verdi ve tur zamanlarını kademeli olarak geliştirmeyi başardı.

Charles Leclerc, Ferrari

Charles Leclerc, Ferrari

Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images

İlk seansta trafikten kaynaklı bazı zorluklar yaşamasına rağmen, yarış temposu oldukça iyi göründü. Bu tempo, tek tur performansına kıyasla daha güçlü olsa da Mercedes seviyesinin gerisinde kaldı.

Monakolu pilot, bu nedenle sıralama turları öncesinde aracın dengesini geliştirmek ve mevcut potansiyeli en üst seviyeye çıkarmak adına cumartesi günü öncesinde çalışmanın kritik olduğuna inanıyor.

Leclerc, "İlk iki Grand Prix'ye kıyasla bizim için biraz daha zor bir cuma günüydü ancak bu sadece hafta sonunun ilk günü."

"Şu ana kadar yarış temposu iyi görünüyor ancak liderlerin hâlâ gerisindeyiz. Bu akşamki hedefimiz, yarınki sıralama turları öncesinde özellikle tek tur performansını geliştirmek olacak." dedi.

Önceki haber Russell: "McLaren'ın hızı sürpriz oldu"
Sonraki haber Hamilton: "Hâlâ zirvede mücadele edecek güce sahibim"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler