Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Leclerc: "Yarış beni gerçekten terletti!"

Charles Leclerc, Japonya Grand Prix’sini üçüncü sırada tamamlamasının ardından yarışın kendisi için oldukça zorlu geçtiğini ancak keyif aldığını söyledi.

Charles Leclerc, Ferrari

Charles Leclerc, Ferrari

Fotoğraf: James Sutton / Formula 1 / Formula Motorsport Ltd via Getty Images

Charles Leclerc, 53 turluk Japonya Grand Prix'sinde damalı bayrağı 3. sırada geçerek bu sezonki ikinci podyumunu hanesine yazdırdı. 

Yarışın başlarında pit periyodunu başlatan pilotlardan biri de Leclerc oldu. Leclerc'in 17. turda pite girmesinin ardından Oliver Bearman'ın kazasıyla güvenlik aracı çıktı.

Ferrari pilotu, güvenlik aracının kendileri için dezavantaj yarattığını ve bu noktadan sonra yarışın daha da zorlaştığını ifade etti.

Charles Leclerc, Ferrari, Lewis Hamilton, Ferrari, George Russell, Mercedes

Charles Leclerc, Ferrari, Lewis Hamilton, Ferrari, George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images

Leclerc, "Yarış beni gerçekten terletti! Güvenlik Aracı konusunda biraz şanssızdık. O andan itibaren özellikle Kimi ve Lewis’e karşı geride kaldığımı biliyordum."

"Ama sonrasında kendime 'Tamam, zorlamaya devam edelim ve lastikleri koruyup aracı finişe götürelim' dedim."

"Aslında düşündüğüm kadar dezavantajlı değildik. Lastikler oldukça iyiydi. Attığım birkaç tur fena değildi ama birkaç pozisyon kaybetmiştik."

"Genel anlamda oldukça keyifli bir yarıştı. Oscar'ı yakalamak için tempomuz yeterli değildi ama güzel bir yarıştı." şeklinde konuştu.

Önceki haber Antonelli: “Araçta kendimi çok iyi hissettim, çok mutluyum”
Sonraki haber Alonso: "Umarım yarışı tamamlamak iki fabrikayı da motive eder"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler