Leclerc: "Yarış beni gerçekten terletti!"
Charles Leclerc, Japonya Grand Prix’sini üçüncü sırada tamamlamasının ardından yarışın kendisi için oldukça zorlu geçtiğini ancak keyif aldığını söyledi.
Charles Leclerc, Ferrari
Fotoğraf: James Sutton / Formula 1 / Formula Motorsport Ltd via Getty Images
Charles Leclerc, 53 turluk Japonya Grand Prix'sinde damalı bayrağı 3. sırada geçerek bu sezonki ikinci podyumunu hanesine yazdırdı.
Yarışın başlarında pit periyodunu başlatan pilotlardan biri de Leclerc oldu. Leclerc'in 17. turda pite girmesinin ardından Oliver Bearman'ın kazasıyla güvenlik aracı çıktı.
Ferrari pilotu, güvenlik aracının kendileri için dezavantaj yarattığını ve bu noktadan sonra yarışın daha da zorlaştığını ifade etti.
Charles Leclerc, Ferrari, Lewis Hamilton, Ferrari, George Russell, Mercedes
Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images
Leclerc, "Yarış beni gerçekten terletti! Güvenlik Aracı konusunda biraz şanssızdık. O andan itibaren özellikle Kimi ve Lewis’e karşı geride kaldığımı biliyordum."
"Ama sonrasında kendime 'Tamam, zorlamaya devam edelim ve lastikleri koruyup aracı finişe götürelim' dedim."
"Aslında düşündüğüm kadar dezavantajlı değildik. Lastikler oldukça iyiydi. Attığım birkaç tur fena değildi ama birkaç pozisyon kaybetmiştik."
"Genel anlamda oldukça keyifli bir yarıştı. Oscar'ı yakalamak için tempomuz yeterli değildi ama güzel bir yarıştı." şeklinde konuştu.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar