Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Leclerc: "Güncellemeler işe yaradı ama sonuçtan memnun değilim"

Charles Leclerc, Miami Grand Prix sprint yarışında üçüncü sırayı elde etmesine rağmen sonuçtan tam anlamıyla memnun olmadığını söyledi.

Charles Leclerc, Ferrari

Charles Leclerc, Ferrari

Fotoğraf: CHANDAN KHANNA / AFP via Getty Images

Charles Leclerc, cumartesi günü gerçekleşen sprint yarışında McLaren pilotlarının arkasında üçüncü oldu.

Leclerc, takımın son haftalardaki yoğun çalışmasının karşılığını aldığını dile getirse de, elde ettiği üçüncülükten memnun olmadığını itiraf etti.

Charles Leclerc, Ferrari, Lewis Hamilton, Ferrari, Frederic Vasseur, Ferrari

Charles Leclerc, Ferrari, Lewis Hamilton, Ferrari, Frederic Vasseur, Ferrari

Fotoğraf: CHANDAN KHANNA / AFP via Getty Images

Ferrari pilotu, "Güncellemeler iyi çalıştı. Son beş haftada bu konuda büyük emek harcayan herkese teşekkür ederim."

"Elde ettiğim sonuçtan memnun değilim çünkü biz daha yukarıda olmak istiyoruz. Eğer her şeyi bir araya getirebilirsek bu mümkün olabilir."

"Bu sayede yarışlara daha üst sıralardan başlayabiliriz." şeklinde konuştu.

Önceki haber Miami sprint yarışının ardından Antonelli’ye ceza
Sonraki haber Norris: “Zirveye dönmek güzel”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler