Leclerc: "Elde edebileceğimiz en iyi sonuç buydu"
Charles Leclerc, Kanada Grand Prix’si sıralama turları boyunca yaşadığı zorluklardan bahsederek elde ettiği sekizinciliğin 'kabul edilebilir bir sonuç' olduğunu söyledi.
Charles Leclerc, Ferrari
Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images
Montreal'deki ıralama turlarını sekizinci sırada tamamlayan Charles Leclerc, özellikle ilk iki bölümde aracın ve lastiklerin doğru aralıkta çalışmamasının büyük problem yarattığını ifade etti.
Leclerc, "Q1 ve Q2'deki soğutma turlarında sürekli yavaşlamak zorunda kaldık, lastikleri doğru pencereye sokamadık. Tüm sıralama boyunca buz üstündeymiş gibi hissettim."
"Halbuki dün yaşadığımız fren problemlerinin iyi bir kısmını çözdükten sonra güven bulmayı umuyordum. Q1 ve Q2'de tamamen kontrolden çıkmış gibiydim."
"Q3'te biraz güven kazanabildim ve lastikler sonunda biraz istenen pencereye girebildi."
Charles Leclerc, Ferrari
Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images
"Bu da bana kabul edilebilir bir tur atma imkanı verdi."
"Ama kabul edilebilir derken kastettiğimiz şey sekizincilik, yani aslında kabul edilebilir bile değil. Bunun öncesinde kendimi iyi hissettiğim bir tur bile atamadım." dedi.
Yağmur ihtimaliyle ilgili değerlendirmede bulunan Leclerc, ıslak koşullarda da durumun kolay olmayacağını ancak mevcut sorunların daha da kötüleşmesinden endişe duyduğunu söyledi.
"Bence herkes için kesinlikle çok zor olacak."
"Tek endişem şu: Şu ana kadar sıcaklıklar nedeniyle kabus gibi bir hafta sonu geçirdim ve yağmurda bunun daha iyi olacağını sanmıyorum."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar