Leclerc: "Bu kâbus gibi geçen hafta sonunun tek sorumlusu benim"
Kanada Grand Prix'sinde podyum mücadelesinden uzak bir yarış geçiren Charles Leclerc, performansından ötürü tamamen kendini suçladı.
Charles Leclerc, Ferrari
Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images
Yarışın ardından yabancı basına konuşan Ferrari pilotu, yaşadığı hayal kırıklığını şu sözlerle dile getirdi: "Kendimden başka suçlanacak hiç kimse yok.”
“Benim için tam anlamıyla bir kâbus gibi bir hafta sonuydu ve inanılmaz derecede zorlandım.”
“İlk antrenman seansından beri sorun hep aynıydı ve ben bir türlü çözüm bulamadım. Bu hiç hoş bir durum olmadı.”
“Bugün uzun turlar attıkça durumun çok daha iyi olacağını sanmıştım ama lastikleri bir türlü doğru çalışma aralığına getiremedim ve araca güvenemedim.”
“Yarışlar kazanmak için gelişmemiz gerekiyor ama bu hafta sonu Lewis'in performansına bakarsak aslında nispeten rekabetçiydik.”
“Lewis harika bir iş çıkardı. Bugün takım olarak elde edebileceğimiz en iyi sonucu aldı."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar