Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Leclerc: "Bu kâbus gibi geçen hafta sonunun tek sorumlusu benim"

Kanada Grand Prix'sinde podyum mücadelesinden uzak bir yarış geçiren Charles Leclerc, performansından ötürü tamamen kendini suçladı.

Charles Leclerc, Ferrari

Charles Leclerc, Ferrari

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

Yarışın ardından yabancı basına konuşan Ferrari pilotu, yaşadığı hayal kırıklığını şu sözlerle dile getirdi: "Kendimden başka suçlanacak hiç kimse yok.” 

“Benim için tam anlamıyla bir kâbus gibi bir hafta sonuydu ve inanılmaz derecede zorlandım.” 

“İlk antrenman seansından beri sorun hep aynıydı ve ben bir türlü çözüm bulamadım. Bu hiç hoş bir durum olmadı.”

“Bugün uzun turlar attıkça durumun çok daha iyi olacağını sanmıştım ama lastikleri bir türlü doğru çalışma aralığına getiremedim ve araca güvenemedim.” 

“Yarışlar kazanmak için gelişmemiz gerekiyor ama bu hafta sonu Lewis'in performansına bakarsak aslında nispeten rekabetçiydik.” 

“Lewis harika bir iş çıkardı. Bugün takım olarak elde edebileceğimiz en iyi sonucu aldı."

Önceki haber Norris: "Yanlış lastiği seçtiğimizi ısınma turunda anladık"
Sonraki haber Hadjar: "Yaptığım şey aptalcaydı, Charles’dan özür diledim"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler