Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Patrese: "Wolff'ün yerinde olsaydım, Antonelli'nin 'agresifliği' beni rahatsız ederdi"

Eski F1 pilotu Riccardo Patrese, Kimi Antonelli'nin Kanada Grand Prix'sindeki tutumunu eleştirdi.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Kimi Antonelli ile George Russell arasında Kanada Grand Prix'sinde yaşanan mücadele, hafta sonu boyunca dikkat çekti.

Özellikle sprint yarışında iki Mercedes pilotunun sert rekabeti dikkat çekerken, Antonelli bu mücadelede pozisyon kaybı yaşamış, ana yarışta ise Russell teknik bir problem nedeniyle yarış dışı kalmıştı.

Eski F1 pilotu Riccardo Patrese, yaşananların ardından Vision4Sport’a verdiği demeçte şu ifadeleri kullandı: "Eğer Toto Wolff olsaydım, Kanada'daki sprint yarışında olanlardan çok memnun olmazdım. Antonelli'nin agresifliği bir kazaya yol açabilirdi."

"Bence Toto, yarıştan sonra çok diplomatik bir şekilde ikisine de artık gereksiz risk almamaları gerektiğini söyledi."

Patrese, Mercedes’in geçmişteki Williams dönemindeki gibi bir “birinci pilot” stratejisine kayacağını düşünmediğini de söyledi.

"George ve Kimi arasındaki ilişkinin nasıl gelişeceğini tahmin etmek zor. Bu tamamen karakterlerine bağlı."

"George için zor bir durum. Daha önce Hamilton'ın yanında ikinci pilottu ve orada net bir hiyerarşi vardı."

"Şimdi ise takımın yeni lideri olacağını düşünüyordu ama Antonelli çok güçlü geldi."

"Mercedes takım emirleri uygulamıyor, iki pilota da eşit davranıyor."

Önceki haber Honda: “Monako’da Aston Martin için en kritik unsur sürüş kolaylığı olacak”
Sonraki haber Alonso: "Bu hafta sonu puan almamız pek mümkün değil"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler