Patrese: "Wolff'ün yerinde olsaydım, Antonelli'nin 'agresifliği' beni rahatsız ederdi"
Eski F1 pilotu Riccardo Patrese, Kimi Antonelli'nin Kanada Grand Prix'sindeki tutumunu eleştirdi.
Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images
Kimi Antonelli ile George Russell arasında Kanada Grand Prix'sinde yaşanan mücadele, hafta sonu boyunca dikkat çekti.
Özellikle sprint yarışında iki Mercedes pilotunun sert rekabeti dikkat çekerken, Antonelli bu mücadelede pozisyon kaybı yaşamış, ana yarışta ise Russell teknik bir problem nedeniyle yarış dışı kalmıştı.
Eski F1 pilotu Riccardo Patrese, yaşananların ardından Vision4Sport’a verdiği demeçte şu ifadeleri kullandı: "Eğer Toto Wolff olsaydım, Kanada'daki sprint yarışında olanlardan çok memnun olmazdım. Antonelli'nin agresifliği bir kazaya yol açabilirdi."
"Bence Toto, yarıştan sonra çok diplomatik bir şekilde ikisine de artık gereksiz risk almamaları gerektiğini söyledi."
Patrese, Mercedes’in geçmişteki Williams dönemindeki gibi bir “birinci pilot” stratejisine kayacağını düşünmediğini de söyledi.
"George ve Kimi arasındaki ilişkinin nasıl gelişeceğini tahmin etmek zor. Bu tamamen karakterlerine bağlı."
"George için zor bir durum. Daha önce Hamilton'ın yanında ikinci pilottu ve orada net bir hiyerarşi vardı."
"Şimdi ise takımın yeni lideri olacağını düşünüyordu ama Antonelli çok güçlü geldi."
"Mercedes takım emirleri uygulamıyor, iki pilota da eşit davranıyor."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar