Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Honda, 2026 güç ünitesini görücüye çıkardı!

Aston Martin'in motor ortağı Honda, 2026 Formula 1 sezonu için geliştirdiği yeni güç ünitesinin ilk görsellerini paylaştı.

Honda Logo

Honda Logo

Fotoğraf: Andy Hone / Motorsport Images

Japon üretici, 2025 sezonu sonunda Red Bull ile olan motor tedarikçiliği döneminin sona ermesinin ardından, yeni sezon öncesinde Aston Martin ile yeni bir teknik ortaklığa girmişti.

Honda, 2026 F1 gridinde Mercedes, Ferrari ve yeni katılacak üreticiler Audi F1 ile Red Bull-Ford ile birlikte, toplam beş motor üreticisinden biri olacak.

Honda, geçtiğimiz ay 2026 spesifikasyonuna sahip güç ünitesine ait ilk ses kaydını yayınlayan ilk üretici olmuştu. Japon marka şimdi de bu adımı, yeni güç ünitesinin ilk görsellerini paylaşarak devam ettirdi.

Paylaşılan görsele ek olarak Honda, güç ünitesinin tamamını gösteren kısa bir video da yayınladı. Videoda motor, yoğun bir silüet efektiyle gizlenmiş durumda. Görüntülere, Honda motorunun vitesler yükseldikçe çıkan sesi eşlik ederken, bu ses kalp atışını andıran bir efektle senkronize edilmiş şekilde sunuluyor.

 
Önceki haber Lando Norris, şampiyonluk sonrası ilk vlogunda duygularını paylaştı
Sonraki haber Haas'ın hedefi net: "Yarış kazanana kadar mutlu olmayacağız"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler