Honda, 2026 güç ünitesini görücüye çıkardı!
Aston Martin'in motor ortağı Honda, 2026 Formula 1 sezonu için geliştirdiği yeni güç ünitesinin ilk görsellerini paylaştı.
Honda Logo
Fotoğraf: Andy Hone / Motorsport Images
Japon üretici, 2025 sezonu sonunda Red Bull ile olan motor tedarikçiliği döneminin sona ermesinin ardından, yeni sezon öncesinde Aston Martin ile yeni bir teknik ortaklığa girmişti.
Honda, 2026 F1 gridinde Mercedes, Ferrari ve yeni katılacak üreticiler Audi F1 ile Red Bull-Ford ile birlikte, toplam beş motor üreticisinden biri olacak.
Honda, geçtiğimiz ay 2026 spesifikasyonuna sahip güç ünitesine ait ilk ses kaydını yayınlayan ilk üretici olmuştu. Japon marka şimdi de bu adımı, yeni güç ünitesinin ilk görsellerini paylaşarak devam ettirdi.
Paylaşılan görsele ek olarak Honda, güç ünitesinin tamamını gösteren kısa bir video da yayınladı. Videoda motor, yoğun bir silüet efektiyle gizlenmiş durumda. Görüntülere, Honda motorunun vitesler yükseldikçe çıkan sesi eşlik ederken, bu ses kalp atışını andıran bir efektle senkronize edilmiş şekilde sunuluyor.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar