Herbert: "Verstappen emeklilik demeçleri vererek rol yapıyor, F1'den ayrılmayacak"
Eski F1 pilotu Johnny Herbert, Max Verstappen'in 2026 Formula 1 kuralları ve mevcut araçlara yönelik eleştirilerini abartılı buluyor.
Max Verstappen, Red Bull Racing
Fotoğraf: Clive Rose / Formula 1 via Getty Images
Sezon öncesi testlerden bu yana Max Verstappen, 2026 araçları hakkında sert açıklamalar yaparak dikkat çekmişti. Bahreyn'de bu nesil araçları 'steroidli Formula E araçları' olarak tanımlayan Verstappen, Japonya GP'sinin ardından ise Formula 1'den ayrılmayı bile değerlendirebileceğini, çünkü rekabet seviyesi ne olursa olsun sürüşün artık yeterince keyif vermediğini söylemişti.
Eski pilot Johnny Herbert, Jackpot City Casino'ya yaptığı açıklamada Verstappen’in açıklamalarını değerlendirdi.
Johnny Herbert
Fotoğraf: Sam Bloxham / Motorsport Images
Herbert, "Max biraz abarttı. F1'den asla ayrılmaz çünkü bunlar hâlâ dünyanın en iyi yarış araçları. Muhtemelen sürüş açısından en büyük heyecanı bu araçlarda hissediyordur."
"Bence Verstappen biraz rol yapıyor ve bunu politik bir oyun olarak kullanıyor, ama bunu da anlıyorum çünkü hem Verstappen hem de diğer pilotlar, kendilerini gerçekten test eden araçlar istiyor. Şu anda bu F1 araçları bunu yeterince sağlamıyor ve bu yüzden bir hayal kırıklığı mevcut."
"Kuralların değiştirilmesiyle durum iyileştirilmeye çalışılıyor, bu herkesin daha olumlu bir yaklaşım benimsemesini sağlayacaktır." şeklinde konuştu.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar