Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hamilton: "Yeni F1 pistlerinin çoğu eskilerden daha kötü"

Lewis Hamilton, Formula 1 takvimine son yıllarda eklenen yeni pistlerin çoğundan memnun olmadığını açıkça dile getirdi.

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Clive Rose / Getty Images

2026'da Madrid, İspanya Grand Prix'sine ev sahipliği yapmaya hazırlanırken, Barselona'nın da bir yıllık daha sözleşmesi bulunuyor.

Yarışın Barselona'da 2026 sonrası devam edip etmeyeceği belirsizliğini korurken, Lewis Hamilton Barselona'daki yarışınn takvimde kalmasından yana olduğunu belirtti.

Hamilton, "Açıkçası klasik pistlerden birini kaybetmek bence üzücü olur."

"Çünkü Barselona harika bir şehir ve İspanya'da, özellikle Fernando sayesinde çok büyük bir F1 kitlesi var."

"Burası Formula 1'in İspanya'daki evi gibi hissettiriyor. Ama sporun gelişmesi de normal. Madrid de harika bir yer." dedi.

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Andy Hone / Motorsport Images

Madrid, son yıllarda takvime eklenen Cidde ve Las Vegas gibi sokak pistlerine bir yenisi olarak geliyor.

Takvimin değişmesiyle birlikte Spa-Francorchamps gibi hem pilotların hem de taraftarların favorisi olan pistler bile 2027'den itibaren dönüşümlü olarak takvimde yer alacak.

Hamilton, yeni pistlerin klasik pistler kadar eğlenceli olacağına çok fazla inanmadığını da söyledi: "Yeni pistlerin iyi olacağı konusunda pek umutlu değilim."

"Yeni pist inşa etmek tam anlamıyla bir şans işi. %90'dan fazla ihtimalle eskisinden daha kötü oluyorlar."

"Ama yeni pist eskisinden daha iyi ya da en az onun kadar iyiyse, benim için sorun yok."

Önceki haber Alpine'in Colapinto yerine Perez'i düşündüğü iddia edildi
Sonraki haber Kanada GP'de kullanılacak lastikler açıklandı

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler