Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hamilton: "Yarış boyunca güç eksikliği yaşadım"

Lewis Hamilton, Japonya Grand Prix'sinde yarış boyunca yaşadığı güç eksikliği nedeniyle geriye düştüğünü söyledi.

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Simon Galloway / LAT Images via Getty Images

Lewis Hamilton, Suzuka'da altıncı sıradan başladığı yarışın startında 1 sıra yükseldi. İlk iki yarışa göre startta nispeten yavaş kalsa da Hamilton, güvenlik aracından oldukça avantaj sağladı.

22. turda henüz pite girmeyen ve 3. sırada ilerleyen Hamilton, Oliver Bearman'ın kazasıyla yarışa dahil olan güvenlik aracı periyodunda pite girdi. Pitin ardından George Russell'ı da geçerek üçüncülüğe yükseldi. 

Ancak ilerleyen bölümlerde tempo kaybederek geriye düştü ve damalı bayrağı altıncı sırada geçti.

Yedi kez dünya şampiyonu, özellikle ikinci stintte ciddi sorun yaşadığını ifade etti.

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

Hamilton, "Açıkçası oldukça kötüydü, üçüncü sıradan gerilere düştüm."

"Nerede güç kaybettiğimi anlamamız gerekiyor. Özellikle ikinci stintte ciddi bir güç eksikliği yaşadım ama aslında yarışın büyük bölümünde, hatta başından itibaren güç eksikliği nedeniyle kimseye ayak uyduramadım."

"Açıkçası bunu tam olarak anlayamıyorum. Tam gaz gidiyorum, bana söylendiği gibi yönetim yapıyorum ama nedense güç eksikliği yaşıyorum." dedi.

Ferrari pilotu, sorunu incelemeleri gerektiğini belirtirken, yine de puanla ayrılmanın tek teselli olduğunu dile getirdi: "Araçta bir sorun olup olmadığını anlamamız gerekiyor. Yine de en azından puan aldık diyebilirim."

Önceki haber Norris: "Araçta kendimi rahat hissetmiyorum"
Sonraki haber Wolff: “Antonelli’nin startı kötüydü ama farkı yaratan temposu oldu”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler