Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hamilton: "Uzun zamandır geçirdiğimiz en iyi sıralama seansıydı"

Lewis Hamilton, Kanada GP sprint sıralama seansını beşinci sırada tamamlamasının ardından, sezonun şimdiye kadarki en iyi sıralama performanslarından birini sergilediğini düşünüyor.

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

Lewis Hamilton, cumartesi günkü sprint sıralama seansında SQ1'i ilk sırada ve SQ2'yi ikinci sırada tamamlamasının ardından sprint pole pozisyonu için favoriler arasında yer alıyordu.

Son bölümde geçici pole pozisyonuna George Russell'ın yerleşmesinin ardından Hamilton, her ne kadar son hakkında ilk sektörde mor derece elde etse de turunu geliştiremedi ve seansı beşinci sırada noktaladı.

Buna rağmen Hamilton, performansından memnun kaldı ve takımla birlikte yapılan ayar çalışmalarının ardından aracın çok daha iyi hissettirdiğini belirtti.

"Bu, muhtemelen uzun zamandır geçirdiğimiz en iyi sıralama seansıydı."

"Gerçekten mühendislerimizle harika çalışmalar yaptık, ayar değişiklikleri gerçekleştirdik. Araç ilk antrenman seansından itibaren gerçekten harika hissettirdi ve sıralamaya girerken sadece küçük ayarlamalar yaptık."

"Daha önce hiç kullanmadığımız bir ayar seçtim ve bu aracı tamamen dönüştürdü. Umarım bu durum hafta sonunun geri kalanı için de iyi bir işaret olur."

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

"SQ1 ve SQ2 iyi görünüyordu, sonra diğerlerinin nasıl daha performans bulabildiğini tam olarak bilmiyorum. Ama mücadelede orada olmaktan çok mutluyum. Pistte çok keyif alıyordum."

Hamilton, bu hafta sonu simülatör çalışması yapmamasının kendisi için olumlu bir etki yarattığını ve bunu gelecekteki yaklaşımı için önemli bir referans olarak gördüğünü söyledi.

Yedi kez dünya şampiyonu, "Simülatörü kullanmadığım bir hafta sonuydu ve yıl boyunca hissettiğim en iyi his buydu. Bu yüzden benim için doğru yolun bu olduğunu düşünüyorum."

"Son birkaç haftadır verileri çok detaylı şekilde inceledik ve bunun bana çok daha faydalı olduğunu gördüm."

"Birincisi, sadece antrenmana odaklanabildim ve dikkatimi dağıtan şeyler olmadı. İkincisi ise viraj giriş-çıkış dengesi, sürüş stabilitesi ve mekanik denge üzerinde çok daha detaylı çalışabildik." yorumlarında bulundu.

Önceki haber Piastri: "Mercedes hâlâ çok güçlü görünüyor"
Sonraki haber Verstappen: "Sarsıntıdan gaz pedalına tam basamadım"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler