Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hamilton mutsuz: "Daha güçlü olmayı bekliyorduk"

Lewis Hamilton, Miami Grand Prix hafta sonunda aracın performansından memnun olmadığını belirtirken, beklediklerinden daha geride kaldıklarını ifade etti.

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Miami Grand Prix'si sprint sıralama turlarında mücadelenin çoğunlukla Ferrari ve McLaren arasında geçmesi, hatta ilk antrenman seansını Charles Leclerc'in lider tamamlamasının ardından pole mücadelesine Lewis Hamilton'ın da dahil olabileceği düşünülüyordu.

Ancak mücadeleler o yönde gelişmedi ve Hamilton, SQ3 seansının ardından kendisini pole sahibi Lando Norris'in yaklaşık 0.8 saniye gerisinde, yedinci sırada buldu. 

Seansın ardından konuşan Hamilton, aracın performansından memnun olmadığını dile getirdi.

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Hector Vivas / Formula 1 via Getty Images

Ferrari pilotu, "Açıkçası ne beklememiz gerektiğini tam olarak bilmiyorduk ama buraya gelirken umutluydum."

"Aslında daha iyi ve daha güçlü olacağımızı umuyordum ama araç pek iyi hissettirmedi." dedi.

Hamilton, mevcut tabloyu değiştirebilmek için takımın yoğun bir analiz sürecine gireceğini de ekledi: Neden yeterince hızlı olmadığımızı anlamak için gece boyunca çalışmamız gerekecek."

Önceki haber Russell: "McLaren ve Ferrari'nin gelişimi şaşırtıcı"
Sonraki haber Stella: “McLaren’ı tekrardan zirvede görmek güzel”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler