Hamilton mutsuz: "Daha güçlü olmayı bekliyorduk"
Lewis Hamilton, Miami Grand Prix hafta sonunda aracın performansından memnun olmadığını belirtirken, beklediklerinden daha geride kaldıklarını ifade etti.
Lewis Hamilton, Ferrari
Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images
Miami Grand Prix'si sprint sıralama turlarında mücadelenin çoğunlukla Ferrari ve McLaren arasında geçmesi, hatta ilk antrenman seansını Charles Leclerc'in lider tamamlamasının ardından pole mücadelesine Lewis Hamilton'ın da dahil olabileceği düşünülüyordu.
Ancak mücadeleler o yönde gelişmedi ve Hamilton, SQ3 seansının ardından kendisini pole sahibi Lando Norris'in yaklaşık 0.8 saniye gerisinde, yedinci sırada buldu.
Seansın ardından konuşan Hamilton, aracın performansından memnun olmadığını dile getirdi.
Lewis Hamilton, Ferrari
Fotoğraf: Hector Vivas / Formula 1 via Getty Images
Ferrari pilotu, "Açıkçası ne beklememiz gerektiğini tam olarak bilmiyorduk ama buraya gelirken umutluydum."
"Aslında daha iyi ve daha güçlü olacağımızı umuyordum ama araç pek iyi hissettirmedi." dedi.
Hamilton, mevcut tabloyu değiştirebilmek için takımın yoğun bir analiz sürecine gireceğini de ekledi: Neden yeterince hızlı olmadığımızı anlamak için gece boyunca çalışmamız gerekecek."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar