Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hamilton: "Lastiklerle sürekli savaş halindeyiz"

Kanada GP sıralama turlarının ardından konuşan Lewis Hamilton, son turunu tamamlayabilseydi üçüncü sırayı alabileceğini söyledi ve Pirelli’nin ıslak zemin lastiklerine sert eleştirilerde bulundu.

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images

Sıralama turlarındaki performansını ve pazar günü beklenen yağmur ihtimalini değerlendiren Hamilton, günün öne çıkan başlıklarını yorumladı. Sıralama turlarında aracın hissiyatının iyi olduğunu belirten Hamilton, kaçan fırsat için şunları söyledi: "Araç harika hissettirdi.” 

“Sıralama turları öncesinde güzel değişiklikler yaptık. Daha iyi bir sonuç için umutluydum ancak son turumu atamadım.” 

“Aracın geliştiğini hissediyordum. Dürüst olmak gerekirse, eğer o son turu atabilseydim muhtemelen üçüncü olabilirdim. Hava sıcaklığı nedeniyle lastikleri doğru çalışma aralığında tutmak kesinlikle büyük bir zorluktu."

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

Pazar günü beklenen yağmur ve Pirelli’nin düşük sıcaklıktaki lastik battaniyeleri hakkında konuşan Hamilton, hislerini şu şekilde dile getirdi: "Yarışın ıslak zeminde geçmesini umuyorum. Bu durum önümüzdeki pilotlarla aramızı dengeler ve belki bize Mercedes ile rekabet edebilme şansı verir.”

“Ancak işin zorluk kısmına gelirsek; Pirelli, lastik battaniyelerinin olmadığı ya da çok düşük sıcaklıkta kullanıldığı bir sisteme geçiş yaptı ve bu düşük sıcaklıklara uyum sağlayacak bir lastik üretmek zorunda kaldılar. Sonuç ne mi? Lastikler resmen çalışmıyor!” 

“Dolayısıyla biz sürekli olarak lastiklerle savaş halindeyiz.”

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images

“Testlerin ardından battaniye sıcaklıklarını artırmaları için onlara baskı yaptım ve bunu kabul ettiler. Yağmur lastiklerine de battaniye koruması eklemelerini söyledim, bunu da yaptılar.” 

“Fakat hâlâ yeterli değil, yapılması gereken daha çok iş var."

Önceki haber Hadjar: "Tur zamanları elimden kayıp gidiyor"
Sonraki haber Leclerc: "Elde edebileceğimiz en iyi sonuç buydu"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler