Hamilton: "F1'i seviyorum, dünyanın en iyi işine sahibim"
Lewis Hamilton, Kanada Grand Prix’sini ikinci sırada tamamlamasının ardından bulunduğu noktadan memnuniyetini dile getirdi.
Lewis Hamilton, Ferrari
Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images
Yedi kez Formula 1 dünya şampiyonu Lewis Hamilton, Kanada Grand Prix'sinde elde ettiği ikincilik sonrası büyük sevinç yaşadı. 2025 başında Ferrari'ye geçişinden bu yana en iyi sonucunu alan Britanyalı pilot, yarış sonrası duygularını gizlemedi.
Sky Sports F1'e konuşan Hamilton, şu ifadeleri kullandı: "Gerçekten çok, inanılmaz derecede mutluyum. Harika bir yarış ve harika bir hafta sonuydu."
Lewis Hamilton, Ferrari
Fotoğraf: Alex Bierens de Haan / LAT Images via Getty Images
"Sonunda bir ivme yakaladım. Yarışın ön grubunda yer almak ve sonunda Max Verstappen ile iyi bir mücadele yaşamak inanılmazdı... Bunun için minnettarım."
"Bu işi seviyorum. Bu gerçekten dünyanın en iyi işi!"
"Sadece her şeyin bir araya gelmesi gerekiyordu: Doğru araç, doğru denge ve takım içindeki mühendislerle uyum. Bence artık bunu yakaladım ve sürdürmeyi umuyorum. Artık araçta çok daha rahat ve mutlu hissediyorum. Eskiden yaşadığım hissiyata benziyor."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar