Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hamilton: "F1'i seviyorum, dünyanın en iyi işine sahibim"

Lewis Hamilton, Kanada Grand Prix’sini ikinci sırada tamamlamasının ardından bulunduğu noktadan memnuniyetini dile getirdi.

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Yedi kez Formula 1 dünya şampiyonu Lewis Hamilton, Kanada Grand Prix'sinde elde ettiği ikincilik sonrası büyük sevinç yaşadı. 2025 başında Ferrari'ye geçişinden bu yana en iyi sonucunu alan Britanyalı pilot, yarış sonrası duygularını gizlemedi.

Sky Sports F1'e konuşan Hamilton, şu ifadeleri kullandı: "Gerçekten çok, inanılmaz derecede mutluyum. Harika bir yarış ve harika bir hafta sonuydu."

Lewis Hamilton, Ferrari

Lewis Hamilton, Ferrari

Fotoğraf: Alex Bierens de Haan / LAT Images via Getty Images

"Sonunda bir ivme yakaladım. Yarışın ön grubunda yer almak ve sonunda Max Verstappen ile iyi bir mücadele yaşamak inanılmazdı... Bunun için minnettarım."

"Bu işi seviyorum. Bu gerçekten dünyanın en iyi işi!"

"Sadece her şeyin bir araya gelmesi gerekiyordu: Doğru araç, doğru denge ve takım içindeki mühendislerle uyum. Bence artık bunu yakaladım ve sürdürmeyi umuyorum. Artık araçta çok daha rahat ve mutlu hissediyorum. Eskiden yaşadığım hissiyata benziyor."

Önceki haber Antonelli: "Monaco’daki favori takım Ferrari olacak"
Sonraki haber Verstappen: "Mercedes pilotların yarışmasına izin verdi, olması gereken de bu"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler