Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hadjar: "Yaptığım şey aptalcaydı, Charles’dan özür diledim"

Kanada Grand Prix'sinde aldığı cezanın ardından yarışı beşinci sırada tamamlayan Isack Hadjar, Charles Leclerc ile yaşadığı olayın suçunu kabul etti.

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Fotoğraf: Andrej Ivanov / AFP via Getty Images

Yarışın ilerleyen bölümlerinde Hadjar ve Leclerc arasında yoğun bir mücadele başlamıştı. Charles Leclerc, Hadjar’ı geçmek için manevra denemeleri yapmış Red Bull pilotuysa bu manevraları savurmayı başarmıştı.

Fakat rekabeti son ana kadar devam ettiren Hadjar, bu savunmaları yaparken birden fazla kez yarış çizgisini değiştirdiği gerekçesiyle 10 saniye cezasına çarptırıldı.

Söz konusu olayların yaşandığı yarışın ardından basına konuşan Hadjar şu sözleri söyledi: "Cezayı dert etmiyorum, bence adil bir karardı.” 

“Asıl derdim hızımızın bir anda neden kaybolduğu: Bunu gerçekten anlamıyorum çünkü pistte inanılmaz zorlandım.” 

Charles Leclerc, Ferrari, Isack Hadjar, Red Bull Racing

Charles Leclerc, Ferrari, Isack Hadjar, Red Bull Racing

Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images

“Dün araçta harika hissediyordum, bugünse sürmesi çok zordu. Adeta ilk antrenman seansına geri dönmüş gibiydim.” 

“Düzlük hızı bugün keşke tek sorunumuz olsaydı, çünkü problem aracın tamamındaydı. Lastikler ısındıktan sonra bile tempomuz yoktu, ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok.”

“Charles ile yaşadığımız olaya gelirsek; savunma yaparken çok sert davrandım.” 

“Kesinlikle bilerek olmadı, sadece hangi yöne doğru gittiği konusunda kafam karıştı. Onu çimlere itmek gibi bir niyetim kesinlikle yoktu, kendisi zaten çok temiz yarışan bir pilottur.” 

“Yaptığım şey biraz aptalcaydı, bu yüzden gidip ondan özür diledim."

Önceki haber Leclerc: "Bu kâbus gibi geçen hafta sonunun tek sorumlusu benim"
Sonraki haber Piastri: "Biraz daha yağmur yağsaydı kahraman olacaktık, şimdi aptal gibi görünüyoruz!"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler