Hadjar: "Yaptığım şey aptalcaydı, Charles’dan özür diledim"
Kanada Grand Prix'sinde aldığı cezanın ardından yarışı beşinci sırada tamamlayan Isack Hadjar, Charles Leclerc ile yaşadığı olayın suçunu kabul etti.
Isack Hadjar, Red Bull Racing
Fotoğraf: Andrej Ivanov / AFP via Getty Images
Yarışın ilerleyen bölümlerinde Hadjar ve Leclerc arasında yoğun bir mücadele başlamıştı. Charles Leclerc, Hadjar’ı geçmek için manevra denemeleri yapmış Red Bull pilotuysa bu manevraları savurmayı başarmıştı.
Fakat rekabeti son ana kadar devam ettiren Hadjar, bu savunmaları yaparken birden fazla kez yarış çizgisini değiştirdiği gerekçesiyle 10 saniye cezasına çarptırıldı.
Söz konusu olayların yaşandığı yarışın ardından basına konuşan Hadjar şu sözleri söyledi: "Cezayı dert etmiyorum, bence adil bir karardı.”
“Asıl derdim hızımızın bir anda neden kaybolduğu: Bunu gerçekten anlamıyorum çünkü pistte inanılmaz zorlandım.”
Charles Leclerc, Ferrari, Isack Hadjar, Red Bull Racing
Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images
“Dün araçta harika hissediyordum, bugünse sürmesi çok zordu. Adeta ilk antrenman seansına geri dönmüş gibiydim.”
“Düzlük hızı bugün keşke tek sorunumuz olsaydı, çünkü problem aracın tamamındaydı. Lastikler ısındıktan sonra bile tempomuz yoktu, ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok.”
“Charles ile yaşadığımız olaya gelirsek; savunma yaparken çok sert davrandım.”
“Kesinlikle bilerek olmadı, sadece hangi yöne doğru gittiği konusunda kafam karıştı. Onu çimlere itmek gibi bir niyetim kesinlikle yoktu, kendisi zaten çok temiz yarışan bir pilottur.”
“Yaptığım şey biraz aptalcaydı, bu yüzden gidip ondan özür diledim."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar