Hadjar: "Tur zamanları elimden kayıp gidiyor"
Kanada GP sıralama turlarında 7. sırayı elde eden Isack Hadjar, performansından memnun olmadığını belirterek öz eleştiride bulundu.
Isack Hadjar, Red Bull Racing
Fotoğraf: Brett Farmer / LAT Images via Getty Images
Sıralama seansının ardından basına konuşan Red Bull pilotu Isack Hadjar, yaptığı basit hatalar nedeniyle kendine kızdığını dile getirdi ve aracındaki bazı sorunlara değindi.
"Kendime karşı çok öfkeliyim.”
“Miami'deki Q3 seansından beri istediğim performansı sergileyemiyorum. Basit hatalar yapıyorum ve son turlarda yeterince odaklanamadığımı hissediyorum.”
Isack Hadjar, Red Bull Racing
Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images
“Tur zamanları elimden kayıp gidiyor ve bu çok üzücü; çünkü bazı problemler haricinde harika bir aracımız var ve benim de yukarılarda bir yerde olmam gerekiyordu.”
“Çok büyük hayal kırıklığı yaşıyorum.”
“Bu hatalar bazen başarmayı çok fazla istemekten de kaynaklanıyor. Bir diğer etken de sekiz haftada sadece iki yarış yapmış olmak; böyle bir tempoda istikrarlı kalabilmek gerçekten zor."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar