Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hadjar: "Tur zamanları elimden kayıp gidiyor"

Kanada GP sıralama turlarında 7. sırayı elde eden Isack Hadjar, performansından memnun olmadığını belirterek öz eleştiride bulundu.

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Fotoğraf: Brett Farmer / LAT Images via Getty Images

Sıralama seansının ardından basına konuşan Red Bull pilotu Isack Hadjar, yaptığı basit hatalar nedeniyle kendine kızdığını dile getirdi ve aracındaki bazı sorunlara değindi.

"Kendime karşı çok öfkeliyim.” 

“Miami'deki Q3 seansından beri istediğim performansı sergileyemiyorum. Basit hatalar yapıyorum ve son turlarda yeterince odaklanamadığımı hissediyorum.”

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images

“Tur zamanları elimden kayıp gidiyor ve bu çok üzücü; çünkü bazı problemler haricinde harika bir aracımız var ve benim de yukarılarda bir yerde olmam gerekiyordu.” 

“Çok büyük hayal kırıklığı yaşıyorum.”

“Bu hatalar bazen başarmayı çok fazla istemekten de kaynaklanıyor. Bir diğer etken de sekiz haftada sadece iki yarış yapmış olmak; böyle bir tempoda istikrarlı kalabilmek gerçekten zor."

Önceki haber Verstappen: "Düzenlemeler böyle kalırsa F1'de devam etmem mümkün değil"
Sonraki haber Hamilton: "Lastiklerle sürekli savaş halindeyiz"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler