Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Hadjar: "Max’in Nürburgring performansını izlemek çok keyifliydi"

Red Bull’un genç pilotu Isack Hadjar, Max Verstappen’in Nürburgring 24 Saat yarışındaki performansını televizyondan hayranlıkla takip ettiğini söyledi.

Isack Hadjar, Red Bull Racing

Max Verstappen’in Miami ve Montreal yarışları arasındaki boşlukta Mercedes-AMG GT3 koltuğuna geçerek Nürburgring 24 Saat yarışına katılması, sadece taraftarların değil F1 padoğundaki diğer pilotların da ilgisini çekti. 

Şaft arızası nedeniyle galibiyeti kaçırmasına rağmen Verstappen’in performansı padoğu büyülerken, onu yakından takip eden isimlerden biri de Red Bull'daki takım arkadaşı Isack Hadjar oldu.

Motorsport.com'a konuşan Hadjar, dünya şampiyonunun ikonik Nordschleife pistindeki performansını televizyondan canlı araç içi kamerasından takip ettiğini dile getirdi: "Televizyonumda onun araç içi kamerası açıktı ve sürekli izliyordum.” 

“Sanırım gece saat 02:00 civarında uyuyakaldım, yani yarışın çok büyük bir bölümünü seyrettim. Sabah uyandığımdaysa ne yazık ki aracın arıza nedeniyle yarışı kaldığını öğrendim.” 

#3 Mercedes-AMG Team Verstappen Racing, Mercedes AMG GT3 EVO: Max Verstappen, Daniel Juncadella, Jules Gounon, Lucas Auer

#3 Mercedes-AMG Team Verstappen Racing, Mercedes AMG GT3 EVO: Max Verstappen, Daniel Juncadella, Jules Gounon, Lucas Auer

Photo by: Red Bull Content Pool

“Ama açıkçası Max’in performansını izlemek çok keyifli ve eğlenceliydi. Formula 1'den tamamen farklı bir yarış tarzı ve benimsemeniz gereken bambaşka bir yaklaşım var, bu yüzden incelemek kesinlikle çok ilginçti."

"Trafik yoğunluğunu yönetmek gerçekten çok zor: Arkandaki araçla aranda iyi bir fark olduğunu düşünürken bir anda trafik yüzünden yavaşlamak zorunda kalabiliyorsun, üstelik pist de çok dar ve değişken.” 

“Küçücük boşluklardan sıyrılmaya çalışırken arkandaki bir araç sana sürekli selektör yapıyor. Aynı zamanda 24 saatlik bir yarış olduğu için çok dikkatli olmalı ve araca en ufak bir hasar vermemelisiniz.” 

“Kesinlikle çok farklı ama bir o kadar da ilgi çekici."

Verstappen’in bu heyecan dolu araç içi görüntülerini izledikten sonra kendisinin de bir gün Yeşil Cehennem’de yarışmak isteyip istemediği sorulan Hadjar, gerçekçi bir yanıt verdi: "O pistte yarışmayı kesinlikle çok isterim.” 

“Ancak şu anki konumumda kendime böyle bir alan tanıyamam, henüz buna hakkım yok. Şu anda tamamen Formula 1'e ve buradaki geleceğime odaklanmış durumdayım. Ama evet, bir gün orada yarışabilmeyi çok isterim."

Önceki haber Gasly: "Kanada'da yağmur yağarsa herkesi büyük bir sürpriz bekliyor"
Sonraki haber Brown’ın mektubuna Lawson’dan Yanıt: "Hile yok, sadece basit bir hata yaptık"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler